פרטנר מציעה חבילות אינטרנט המבוססות על תשתית הוט

בשקט בשקט, מזה מספר שבועות ניתן לרכוש מחברת פרטנר חבילות ספק ותשתית ובנוסף גם חבילות טריפל, המבוססות על תשתית הכבלים של חברת הוט.

אחרי שבמשך שנים סירבה הוט לפעול במודל של "שוק סיטונאי", היא מאפשרת, בפעם הראשונה, לחברת תקשורת כלשהי להציע את שירותיה באופן שכזה.  עדין לא ברור מה בדיוק השתנה במדיניות של הוט ואיזה מנופי לחץ הפעיל עליה משרד התקשורת, אבל העובדה שהיא מסכימה ליישם שוק סיטונאי על התשתית שלה, היא חדשה צרכנית מצויינת.

אפשר לשער שההצלחה המסחררת של השוק הסיטונאי על תשתית בזק, שמספר לקוחותיו כבר חצה את ה-500,000, הביא את הוט לתובנה שהוספת ערוצי שיווק, דרך ספקיות האינטרנט, יכול רק להטיב עימה.  בנוסף, התוכניות של בזק להתחיל להפעיל את הסיבים האופטיים שלה, שפרוסים כבר שנים כאבן שאין לה הופכין, תוך שהיא מציעה מהירויות משופרות, בוודאי מתמרצות את הוט הניהנת היום מיתרון משמעותי בתחום זה.

שיטוט באתר האינטרנט של חברת פרטנר ושיחות עם נציגי המכירה של החברה, מעלה מגוון רחב של הצעות כמפורט בטבלה (לחיצה עליה תציג אותה באופן מלא). בחבילות תשתית+ספק, שתי המהירויות המעניינות הן 100M/2M במחיר של 89 שקלים לחודש ו-200M/5M במחיר של 119 שקל לחודש.  מחירים אלה עולים ב-20 שקל אחרי שנה.  בנוסף, למחירים אלה יש להוסיף 10 שקלים לחודש עבור המודם/נתב שפרטנר מספקת. מכשיר זאת אינו ממשפחת ההוטבוקסים של הוט אלא מוצר של חברת Arris מדגם TG1652

זהו מכשיר משולב הכולל מודם DOSSIS 3.0 התומך במהירות RF של עד 640Mbps ונתב עם 4 יציאות LAN במהירות 1G כל אחת.  מבחינה אלחוטית הנתב מקוטלג כ-AC1200 ובנוסף הוא כולל כניסת USB 2.0.  ה-TG1652 גם תומך בשני קווי טלפון וכך הוא משמש כמכשיר משולב אחד לכל צרכי התקשורת. בנוסף לחבילת טריפל, הכוללת בנוסף לחיבור האינטרנט והטלפון הקווי, פרטנר גם מציעה את שירות הטלוויזיה שלה – פרטנר TV

המחירים של חבילות הטריפל זהים לאלה המתבססים על תשתית בזק, אך העובדה שבהוט יש אפשרות חיבור ב-200M, מוסיפה אופצית טריפל נוספת התומכת במהירות זו בעלות של 159 שקל לחודש.  מחיר זה כולל נטפליקס לחצי שנה וממיר אחד, כשאחרי שנה המחיר עולה ב-20 שקל לחודש.

עדכון מיום 20/8/2018 – חברת פרטנר הודיעה היום על התייקרות של החבילות ב-10 שקל ועל ביטול הטבת מנוי נטפליקס בחינם לחצי שנה.

עבור פרטנר, האפשרות להציע את שירותיה על תשתית הוט – בשלב זה באופן בלעדי, מהווה יתרון משמעותי.  עד היום, לקוחות HOT שרצו לעבור לטריפל של פרטנר, נאלצו לעבור לתשתית בזק שאיכותה הטכנית והמהירות שהיא מספקת, נחשבת נחותה יותר.  ההצעות החדשות של פרטנר מסירות חסם זה ויהוו קטליזטור למעבר של לקוחות הוט לשירותי הטריפל של פרטנר.

יחד עם זאת, יתכן ולקוחות אלה, שהתרגלו לתכנים המקוריים שחברת הוט מציעה, יתאכזבו מחסרונם בעוד שפרטנר תנסה לנחם אותם בשירות נטפליקס המוצע על ידה בחינם למשך חצי שנה.

9 תגובות לפוסט “פרטנר מציעה חבילות אינטרנט המבוססות על תשתית הוט”

  1. עברתי לאינטרנט של פרטנר על תשתית הסיבים האופטיים (200M) בבדיקת מהירות אומנם רואים נתונים מעולים – 140MB/40MB. בפועל אין הבדל בתחושת הגלישה. אם זה לא היה יותר זול מחיבור רגיל הייתי מתנתק.

  2. זה חוקי להעלות את המחיר לאחר שנה? יש איזה חוק שדורש חוזה חדש לאחר שנה במידה ועולה המחיר

  3. מתי הוט יתעוררו ויציעו למשתמשים שלהם 200/10 או אפילו 200/20?

  4. הבנתי מאנשי הוט שהתשתית שלהם בתל אביב היא על תשתית בזק, אם כך איך איכות הקו שלהם טובה משל בזק ?

  5. […] פרטים מלאים על השירות של חברת פרטנר על גבי הרשת של הוט ניתן לקרוא כאן. […]

  6. אם אני לא טועה- חבילת הגלישה של HOT וכל המאפיינים מגיעים אך ורק מכתובת הMAC שלך, זאת אומרת שהשרת של הוט נותן לך חבילת גלישה ואינטרנט על בסיס MAC של הראוטר.
    אז הרבה פעמים אי אפשר לגעת במודם של הוט.

    מן הראוי שפרטנר תתן אפשרות למודם בלבד או ראוטר. החברה יורה לעצמה ברגליים ומייקרת את החבילה שלה

  7. אתה טועה. הגדרת חבילת הגלישה בהוט לא מתבססת על ה-MAC שלך אלא על הגדרות ספציפיות של המנוי שלך בשרתים של הוט. "זיוף" כתובת MAC הוא מאוד קל ואם הוט היתה מתבססת רק על המידע הזה היא היתה סובלת מבעיות קשות.

  8. עם אני מזמין ראוטר docsis מחול הו עמור לעבוד?

  9. כדי לחבר אותו לרשת של הוט אתה צריך לקבל מהם את הסכמתם. אני, עד היום, לא הצלחתי למצוא מישהו שהצליח לעשות כך למרות שהרישיון שלהם מחייב אותם לכך. כלומר התשובה היא לא אלא אם אתה מוכן להיכנס איתם למלחמה שאי אפשר לדעת איך תסתיים.

השארת תגובה