יצרנית מוצרי התקשורת ZyXEL מתחילה לפעול בישראל

Zyxel Communicationחברת ZyXEL Communication החלה בימים אלה את פעילותה בישראל.

כמפיצה הבלעדית מוצרי החברה בישראל נבחרה חברת Quality Bytes וזו מציגה קשת עשירה של מוצרי תקשורת המיועדים לעסקים וללקוחות בייתיים.

המוצרים המיועדים לשוק הבייתי כוללים נתבים אלחוטיים (הן בתקן N והן בתקן AC), נתבים אלחוטיים הכוללים מודם VDSL, נתבים המתבססים על חיבור סלולרי 3G ו-LTE (דור 4), מתגים (switch) לא מנוהלים התומכים במהירות של 1G, נקודות גישה אלחוטיות, מתאמי Home Plug, שרתי אכסון (NAS) וכד'.

לשוק העסקי מציגה חברת ZyXEL מתגי Rack Mount הכוללים תמיכה ב-PoE וסדרה רחבה של נקודות גישה אלחוטיות מנוהלות.  סדרה זו, המכונה NWA, מכילה למעלה מ-10 מוצרי אלחוט שונים שבאמצעותם ניתן לתת כיסוי אלחוטי (WiFi) לאזורים נרחבים, כשהניהול שלהם מתבצע מנקודה מרכזית אחת.

VMG1312_B10Aמתוך קשת המוצרים הרחבה המגיעה לישראל, ראויים לציון שני מוצרים.

הראשון הוא מודם/נתב VDSL המכונה VMG1312-B10A.  זהו נתב אלחוטי בתקן N (מהירות 300Mbps), הכולל 4 כניסות LAN התומכות במהירות של 100Mbps, שתי אנטנות פנימיות וכניסת USB.

מודם ה-VDSL הנכלל בנתב תומך בפרופיל 17a ולפיכך הוא תואם לחלוטין לרשת של חברת בזק.  המשמעות היא שגם לקוחות של ספקיות השוק הסיטונאי השונות (018 אקספון, 012 וכד') יכולים להתבסס על מוצר זה.

כניסת ה-USB של ה-VMG1312-B10A תומכת בהתקני אכסון חיצוניים ולחילופין יכולה לשמש לחיבור מודם 3G, זאת למקרים בהם נדרש Fail Over מהרשת הקווית לרשת סלולרית.

המוצר השני הוא מתאם Home Plug התומך במהירות 1.2Gbps אותו הזכרתי בפוסט הזה.  מתאם זה, המכונה PLA5405, תומך ברשת חשמל תלת-פאזית ויכול להגיע לביצועים אפקטיביים של עד כ-400Mbps.

שני המוצרים הללו, כמו יתר המוצרים של ZyXEL , זמינים בישראל בחנות של חברת "פלונטר" ואת הרשימה המלאה, כולל מחירים וזמינות, ניתן למצוא כאן.  בקרוב גם אפרסם סקירות מקיפות על שני מוצרים אלה והמעוניינים לקבל על כך עדכון מוזמנים להצטרף לרשימת התפוצה של האתר או לדף הפייסבוק.

ZyXEL היא חברה טייוואנית הממוקמת בעיר Hsinchu ומעסיקה כ-2,100 עובדים, הפזורים בכ-30 סניפים הממוקמים באסיה, אירופה וארה"ב.  הקף המכירות השנתי של החברה עומד על כ-$750M ומניותיה נסחרות בבורסה הציבורית בטייוואן.

החברה, שהוקמה ב-1989, מתמקדת בפיתוח ושיווק של מוצרי תקשורת וסל המוצרים שלה כולל למעלה מ-250 דגמים שונים המיועדים לקשת רחבה מאוד של לקוחות – חברות טלקומוניקציה גדולות בתחום ה-xDSL, ספקיות אינטרנט (ISP), אינטגרטורים של פתרונות תקשורת לעסקים בינוניים (SOHO) וכמובן – לקוחות ביתיים.

כנציגתה הרשמית והבלעדית של חברת ZyXEL בישראל נבחרה כאמור חברת Quality Bytes, הממוקמת באיזור התעשיה הצפוני של העיר לוד. Quality Bytes, שהוקמה לפני כ-12 שנה, עוסקת בפיתוח מוצרי חומרה ותוכנה לאבטחת רשתות, מערכות דואר אלקטרוני, מרכזיות IP, מערכות מענה קולי ושרתי פקס ארגוניים.

במסגרת פעילות זו, שכוונה בעיקר ללקוחות קטנים ובינוניים ובוצעה באמצעות אינטגרטורים של החברה, קיימה Q-Bytes מספר שיתופי פעולה עם חברת ZyXEL.  לפיכך, כש-ZyXEL שהחליטה לפני מספר חודשים לשווק בישראל גם את מוצריה הבייתים בישראל, היה זה רק טבעי שהיא תבחר בחברת Q-Byes.

לא בכל יום מחליטה חברה בין לאומית גדולה להתמקד בישראל ולשווק את מוצרי התקשורת שלה כאן.  העובדה ששוק מוצרי התקשורת לסביבה הביתית תחרותי מאוד ובעיקר מוטה מחיר, אינה זרה למנהלי Quality Bytes ו-ZyXEL והם יודעים שמוצב לפניהם אתגר גדול.  יחד עם זאת צריך להעריך את שתי החברות על הצעד האמיץ, לאחל להן הצלחה רבה ולברך אותן על הכניסה המרשימה לשוק עם מגוון רחב של מוצרים.

7 תגובות לפוסט “יצרנית מוצרי התקשורת ZyXEL מתחילה לפעול בישראל”

  1. paperplane בתאריך 15 במאי, 2015 בשעה 13:46

    הם ימכרו בארץ גם נתבים בתקן AC מותאמים לתקינה הישראלית?

  2. לשאלתך – החברה מתכוונת לבצע את ההתאמות הנדרשות על ידי משהק"ת ולשווק נתבים תומכי ac.

  3. משה ג בתאריך 16 במאי, 2015 בשעה 12:57

    הלינק Quality Bytes לא עובד

  4. ליאור א. בתאריך 19 במאי, 2015 בשעה 09:49

    ניתן להתחבר לאתר http://www.q-bytes.com

  5. האם יופץ ברשתות או חנויות אינטרנטיות מוכרות?

  6. פרט לפלונטר, ניתן למצוא את מוצרי החברה ב-www.goldtop.co.il וב-www.gigabyte.co.il

  7. איפה ניתן לרכוש?

השארת תגובה