לקראת אירוע: בזק EXPO

כמו בשנה שעברה, גם השנה עורכת חברת בזק מפגן עוצמה תקשורתי בדמות כנס בזק EXPO.  מטרת האירוע היא לחשוף את "נושא התקשורת בעולם הרב מימדי, בו יוצג הגבול הדק שבין דמיון למציאות, זאת באמצעות הטכנולוגיות החדשניות והפיתוחים המתקדמים ביותר המתבססים על הפס האולטרה רחב של רשת ה-NGN שהושקה לפני כשנה".

הדובר המרכזי בכנס יהיה אשטון קוצ'ר, המתהדר בלמעלה מ-5 מיליון עוקבים ב-Twitter, שיתמקד במדיה החברתית והשימוש בה לצרכים עיסקיים.  אליו יצטרפו בכירי הנהלת בזק ושורה ארוכה של מרצים כמו היוצר והמוזיקאי יוני בלוך ושר התקשורת משה כחלון.

במסגרת הכנס, שיערך ב-"גני התערוכה" בתל-אביב, תתקיים תערוכה שבה יציגו חברות סטארט-אפ ישראליות טכנולוגיות ומוצרים חדשים הקשורים לנושא הכנס.

בין שאר החברות שיציגו במתחם הסטארט-אפים ניתן למנות את anona.tv המפתחת ממיר טלוויזיה חברתי רב ערוצי, ctera שמספקת פתרון אחסון מבוסס ענן המשולב עם התקן אכסון הממוקם ברשת המקומית ו-sidekick המפתחת משחקי מחשב הנשלטים על ידי תכונות גוף.

גם "בזק" עצמה תציג בתערוכה חידושים ופיתוחים שלה המבוססים על רשת ה-NGN כמו מרכזיה ביתית המאפשרת 3 שיחות בו זמנית, שירות bphone המאפשר להוציא ולקבל שיחות בתעריפי בזק בכל מקום בו קיימת גישה לאינטרנט אלחוטי (Wifi) ו-NETDISK שבאמצעותו ניתן לאחסן ולגבות קבצים מכל סוג.

בנוסף, תציג בכנס חברת D-LINK את מכשיר ה-BOXEE שלה שזכה בתערוכת CES 2010 בתואר ה-"גאד'גט הנחשק ביותר".  מדובר במזרימדיה (streamer) המאפשר לשלב תכני מולטימדיה מקומיים עם תכנים הנמצאים ברשת.

עוד חברה בין-לאומית שתופיע בכנס היא פנסוניק שתציג את טלוויזית ה-Viera Cast שלה המאפשרת להציג וידאו בפורמט HD ישירות מרשת האינטרנט.

במהלך הכנס אני אעביר דיווחים ישירים בערוץ ה-facebook של NetCHEIF ובסיומו אפרסם פוסט מסכם.

תגובה אחת לפוסט “לקראת אירוע: בזק EXPO”

  1. שנבין – בזק ימכרו שם גם חבילות ADSL במחיר שפוי/מוזל לגולשי הפורום או לא ?… 😉

השארת תגובה