הוסרו המגבלות על יבוא נתבים ונקודות גישה

היום (1.1.2019) נכנס לתוקף צו הטלגרף האלחוטי החדש, המאפשר לייבא לישראל נתבים ונקודות גישה ביתיות ללא צורך באישור משרד התקשורת.

המשמעות היא שהמגבלות על יבוא נתבים ונקודות גישה, שנבעו מהמגבלות הישראליות היחודיות על תדר 5Ghz, מוסרות ואין שום חשש ביבוא מוצרים אלה מרחבי העולם.

על פי נוסח הצו, ניתן לייבא בכל משלוח 5 מכשירים, כך שבאותה הזמנה ניתן להזמין שילוב של נתבים ונקודות גישה.

לצרכן הישראלי, הסרת המגבלות היא בשורה חשובה כיוון שבכך הוא יוכל להיות חשוף למוצרים מתקדמים, המיישמים את הטכנולוגיות האלחוטיות המתקדמות ביותר.  מצד שני, הצו החדש יוצר ליבואני הנתבים לא מעט בעיות כיוון שהם עדיין כפופים למגבלות על תדר 5Ghz וחייבים לבצע את ההתאמות הנדרשות.

בכל מקרה, הזמנת נתבים מאתרים ברחבי העולם אינה מוגבלת וכבר לפני מספר שבועות פניתי לאמאזון וידעתי אותם על השינוי הזה.  אני מקווה שבימים הקרובים החסימה על הזמנות של מוצרים כאלה תוסר גם שם והזמנת נתבים, נקודות גישה וריפטרים מתקדמים תהפוך לקלה ופשוטה.

6 תגובות לפוסט “הוסרו המגבלות על יבוא נתבים ונקודות גישה”

  1. תודה על העדכון. יש לך המלצה למודם/ראוטר ביתי/משרדי שניתן לייבא עכשיו לצורך תקשורת מהירה וקליטת וייפיי טובה?

  2. ניר שקד בתאריך 1 בינואר, 2019 בשעה 14:25

    לחברת פאורנט יש מוצר חדשני של חברת Mercku – נתב ומתאמים לרשת MESH. ניתן לראות את המוצר באתר – http://www.m2homenet.com לדעתי המחירים מאד אטרקיביים.

  3. כתבה מאוד מעניינת, ניתן למצוא את הנתבים בחנויות המומלצות שלנו

    חנויות מחשבים מומלצות

  4. […] הסרת המגבלות על יבוא נתבים בייתים לישראל, פותחת בפני הצרכן המעוניין בנתבים שאינם זמינים בארץ, אפשרויות חדשות ומעניינות. […]

  5. אהלן ביצעתי הזמנה של רחפן היום 21-4-20 על תדר 5G האם יכולים לעשות בעיות ??

  6. יש איסור על יבוא רחפנים לישראל. אם המוצר יתפס במכס, סביר שלא תצליח לקבל אישור להכניס אותו ושלא תקבל את הכסף בחזרה. אם מדובר בסכום משמעותי עבורך, עדיף שתבטל את ההזמנה.

השארת תגובה