סקירה קצרה על עכבר ה-Castor של חברת Mionix

Mionix Castor

אני משער שהכותרת של הפוסט הזה גורמת לקוראים הוותיקים להרים גבה – פוסט על עכבר – לא אלחוטי – בבלוג שמתמחה בנתבים ואינטרנט?  נו, הם אומרים לעצמם, זה בטח החום והלחות הקיצוניים של החודש האחרון שקצת טשטשו אותו…

אז מה בדיוק קורה כאן?

כיוון שאינני גיימר ומשחקי מחשב אינם חלק מתפריט השימוש הקבוע שלי, תשומת הלב שהקדשתי במהלך השנים לאביזר האופטי-מכני המונח לימיני באופן קבוע, היתה מזערית.

מונחים כמו ארגונומיה, תאוצה, מהירות עקיבה היו די זרים לי, הבחירה האוטומטית שלי היתה בעכברים ג'נרים ומבחינתי כל עוד הם עבדו, לא ראיתי סיבה להקדיש להם מחשבה שניה.

לפני מספר שנים, הבנתי שהכאבים שאני לעיתים חש ביד הימנית ככל הנראה נובעים מהשימוש בעכבר והחלטתי להתעמק בנושא.  אחרי בדיקה והתנסות החלטתי לבחור בעכברים מסדרה G של חברת Logitech.

הם אמנם מיועדים לגיימרים – ואני כאמור לא כזה – אבל אוסף התכונות שלהם ונוחות האחיזה הכריעו את הכף.  העכבר הראשון שלי מסדרה זו היה ה-G5 המיתולוגי ואחרי שהוא הלך לעולמו, הוא הוחלף על ידי ה-G500.   לפני כמה חודשים גם ה-G500 שבק חיים ובמקומו נבחר ה-G502.

לפני שנה וחצי, במסגרת תערוכת CES 2014, נתקלתי באחד מאירועי העיתונאים בדוכן של חברת Mionix, שעד אז לא היתה מוכרת לי.  את הדוכן אייש המנכ"ל של החברה –  Peter Nygren שהציג את מגוון המוצרים של החברה.

בשיחה הקצרה שקיימנו התמקדנו בעיקר בעכברים של החברה ובצורך של משתמשים, שאינם שחקנים מקצועיים, בעכברים מתקדמים ונוחים.  הוא רמז לי שהם עובדים על מוצר חדש כזה ולאחר שהחלפנו כרטיסי ביקור, הוא הבטיח לעדכן אותי בנושא.

לפני מספר ימים דפק על דלת בייתי שליח של חברת Fedex נתן לי חבילה, החתים אותי על הנייר המתאים והלך לדרכו.  בתוך החבילה נחה לה קופסא שחורה שעליה הכיתוב Mionix Castor.  מסתבר ש-Peter Nygren לא שכח את שיחתנו ושלח לי לבדיקה והתנסות את העכבר עליו דברנו.

עמודים: 1 2 3

השארת תגובה