מוצרי D-LINK החדשים שהוצגו ב-CES 2012

בניגוד לשנים הקודמות, בחרה D-Link שלא להציג את מגוון מוצריה במסגרת תערוכת CES 2012 הכללית.  תחת זאת היא פרסה דוכן באחת מתערוכות המשנה המתקיימות במקביל, אשר מיועדות לעיתונאים נבחרים בלבד.

בדוכן זה הציגה D-Link מספר מוצרים חדשים ובמקביל הפיצה ידיעה רחבה לעיתונות עם פירוט מקיף של כל הטכנולוגיות והמוצרים החדשים שלה.

השנה בחרה D-Link לשים דגש על תחום ה-"ענן" אף שזה אינו חדש ב-D-Link – מזה שנים היא מקדמת את האתר mydlink.com, בעיקר לתחום ה-DDNS וצפיה במצלמות ביתיות.

במסגרת mydlink.com מציגה השנה D-Link שני נתבים הכוללים תמיכה באפליקציות iOS ו-Android, הניתנות להורדה מהחנויות הרלוונטיות.  באמצעות תוכנות אלה ניתן לשלוט על הנתב, על המאפיינים שלו ולקבל ממנו התרעות, באמצעות הדואר האלקטרוני, על בעיות וניסיונות פריצה.  באופן עקרוני לא מדובר כאן בתכונות שלא ראינו בעבר, אלא באריזה יותר חדישה ונוצצת הכוללת אפליקציות המיועדות לטלפונים החכמים שלנו.

הנתב הראשון, ה-DIR-605L, הוא נתב בסיסי ביותר – תקן N ב-2.4Ghz בלבד עם שתי אנטנות, 4 כניסות של 100Mbps וללא כניסת USB.  הייחוד של נתב זה הוא במחירו האטרקטיבי – $40.  הנתב יהיה זמין בשבועות הקרובים.

השני, הוא נתב שבפועל כבר הוכרז בשנה שעברה – ה-DIR-857, אלא שהפעם D-Link ארזה אותו מחדש תחת משפחת נתבי המדיה שלה הקרויה amplifi.

זהו נתב בתקן N, בעל 3 אנטנות פנימיות, הפועל ב-Dual Band מלא (כלומר עד 900Mbps).  הוא תומך ב-4 פורטים של 1G וכולל כניסת USB אחת.  מחירו $170 והוא יהיה זמין בחודש הבא.

בנוסף, וללא קשר לסביבת הענן, הכריזה D-Link על נתב שלישי הכולל תמיכה מובנית ב-Power Line.  הנתב מדגם DIR-1565 פועל בתקן N (רק ב-2.4Ghz), כולל 4 כניסות של 1G וכניסת USB אחת.  התמיכה ב-Power Line היא בקצב של 500Mbps.  עלות הנתב $160 והוא יהיה זמין בסוף החודש הזה.

חברת D-Link התקנאה ב-TP-LINK והכריזה גם היא על נתב זעיר המתחבר ישירות לשקע החשמל ומיועד לנסיעות.  הנתב, DIR-505 שמו, תומך ב-150Mbps בלבד וכולל יציאת רשת אחת וכניסת USB אחת.  הוא יכול לשמש גם כ-repeater או כ-Access Point.  הוא יהיה זמין באפריל במחיר של פחות מ-$75.

פרט לארבעת הנתבים, הכריזה D-Link על שתי מצלמות ענן חדשות.  ה-DCS-5222L היא מצלמת 720P שבה העין האלקטרונית מורכבת על מנוע הניתן להזזה לצדדים ומעלה-מטה, כל זאת באמצעות הטלפון הנייד.  המצלמה כוללת חיישני אינפרא-אדום המאפשרות לה לצלם בחושך מוחלט.  המצלמה תהיה זמינה רק באביב ומחירה עדיין לא נקבע.

המצלמה השניה, ה-DCS-942L, היא מצלמה שנמצאת מזה זמן בחנויות ונמכרת במחיר של $150.  זוהי מצלמת VGA סטנדרטית, ללא יכולת תנועה של העדשה הכוללת אף היא תמיכה בחיישני אינפרא-אדום.

הדובדבן בעוגת ההכרזות של D-Link היתה הודעה על כך שהחברה תפתח ותשווק נתבי 802.11ac אבל כמובן שלא נמסרו מועדים או פרטים נוספים.  בגלל חשיבות הנושא, את כל תחום ה-ac אני אסקור במסגרת ידיעה נפרדת.

3 תגובות לפוסט “מוצרי D-LINK החדשים שהוצגו ב-CES 2012”

  1. תודה, אשמח לשמוע על הכרזות של חברות תקשורת נוספות.

    רוב מצלמות הרשת של חברות ציוד רשתות הן יותר כמו צעצוע ולא מענה אבטחה אמיתי, 4 לדים לא ממש מאפשרים לראות בחושך באיכות טובה ובמחיר של מצלמות הPTZ המסורסות האלו ניתן לרכוש כמה מצלמות רגילות איכותיות בהרבה. היתרון העיקרי הוא שלא צריך כרטיס DVR.

  2. […] נפרדת.פוסט זה פורסם במקור ב-https://www.netcheif.com/blog/?p=1878, וב-https://www.netcheif.com/blog/?p=1866.תגים: app, apps, d-link, DCS-5222L, DCS-942L, DDNS, DGND4000, DIR-505, netgear, SATA, TP-LINK, […]

  3. […] CES שנערכה בתחילת השנה הכריזה החברה שהמוצרים שלה, התומכים בתקן זה, יהיו זמינים בחצי […]

השארת תגובה