סדרת המוצרים החדשה של D-LINK

במסגרת CES 2011, בחרה חברת D-LINK להציג את סדרת המוצרים החדשים שלה באופן שונה ומקורי.  במקום להדגיש את ההיבט הטכני של המוצרים, בחרה D-LINK‏ ב-6 מילות מפתח המבטאות את השימושיות שלהם.

מילים אלה – CONNECT,‏ VIEW,‏ ENTERTAIN,‏ SHARE,‏ WORK ו-PLAY – מפנות את הדגש מהמפרט הטכני אל התועלת שיוכל המשתמש להשיג כתוצאה מהשימוש בהם.

CONNECT – במסגרת זו הציגה D-LINK שלושה נתבי מדיה חדשים הכוללים תמיכה ב-DLNA, חריץ לכרטיס SD, תמיכה ב-USB 3.0, תמיכה בתקן N וכניסות רשת של 1G.

ה-HD Media Router 1000 (המכונה גם DIR-657) פועל בתדר 2.4Ghz בלבד, בעוד שה-HD Media Router 2000 (המכונה גם DIR-827) פועל בשני התדרים – 2.4Ghz ו-5Ghz.

הנתב השלישי, ה-HD Media Router 3000 (המכונה גם DIR-857) תומך ב-450Mbps ובשני התדרים.  כל שלושת הנתבים יתמכו בטכנולוגיה חדשה המכונה miiiCasa המאפשרת לארגן ולשתף מידע בין כל ההתקנים בבית אשר כוללים כניסת רשת.

מחיר וזמינות נקבעו רק לדגם ה-1000 – בעלות של $140 הוא יהיה זמין באביב הקרוב.

בנוסף, הציגה D-LINK נקודת גישה ושני נתבים נוספים הכוללים טכנולוגית אנטנה חדשנית אותה היא מכנה SmartBeam.  ציוד התומך ב-SmartBeam כולל 6 אנטנות ותוכנה המכוונות את השידור האלחוטי ישירות אל המקלט.

את הטכנולוגיה הזו, הדומה בעקרון שלה לזו שהוא על ידי Rockus, ניתן יהיה למצוא בנקודת הגישה DAP-1525 התומכת ב-2.4Ghz ו-5Ghz וב-4 כניסות של 1G, ובנתבים DIR-645 ו-DIR-845.

על מנת להשלים את מוצרי ה-CONNECT שלה הציגה D-LINK מתאם HomePlug הפועל במהירות 500Mbps (ה-DHP-540) ונתב אלחוטי בתקן N המשלב ממשק HomePlug במהירות 200Mbps (ה-DHP1320).

VIEW – במסגרת זו הציגה D-LINK שתי מצלמות IP אלחוטיות חדשות התומכות בתקן N – את ה-DCS-930L ואת ה-DCS-932L.

המצלמות הללו זהות אחת לשנייה פרט לכך שה-932 תומכת בצילומי לילה באינפרה-אדום למרחק של עד 5 מטר.  שתיהן כוללות מעבד ותוכנה המאפשרים לשדר את התמונות ישירות אל האינטרנט מבלי צורך במחשב.

לצורך כך ניתן להיעזר בשרת ה-DNS הדינמי של D-LINK המכונה mydlink.

ENTERTAIN – את ה-streamer (מזרימדיה) הישראלי של D-LINK – ה-Boxee Box כולם כבר מכירים.  הוא הוצג בהרחבה במסגרת התערוכה בשנה שעברה ובסוף 2010 הוכרז באופן רשמי.  גם השנה הוא תפס מקום מרכזי בתערוכה.

לצערי, הרלוונטיות שלו לשוק הישראלי אינה גבוהה כיוון שמרבית שיתופי הפעולה היא עם חברות אמריקאיות שאינן מאפשרות להפיץ את התוכן שלהן באופן בין לאומי.

בנוסף, הכריזה D-LINK על מתאם WiDi נוסף, שיהיה זמין לקראת אמצע השנה, המאפשר לשדר באופן אלחוטי וידאו באבחנה ישירות אל מסך הטלוויזיה.  טכנולוגיה זו פותחה על ידי חברת אינטל והיא זמינה רק על מחשבים ניידים המבוססים על המעבדים שלה.

בתחום זה הכריזה D-LINK על שיתוף פעולה עם חברת Yahoo שבמסגרתו היא מתכוונת להציג מאוחר יותר השנה Media Player המבוסס על שידורי הטלוויזיה של Yahoo.

SHARE – בתחום האכסון הבייתי הציגה D-LINK שני מוצרים חדשים – ה-DNS-320 וה-DNS-325.  מדובר בהתקני RAID הכוללים מפרצים לשני דיסקים, כניסת USB אחת, תמיכה מובנית ב-DLNA וכניסת רשת של 1G.

ההבדל בין שני המוצרים מתבטא במהירות המעבד המותקן בהם – 800Mhz ב-DNS-320 ו-1.2Ghz ב-DNS-325.  בנוסף, ה-DNS-325 תומך גםבטכנולוגית ה-miiiCasa שהוזכרה לעיל.  שני המוצרים יהיו זמינים בחודש מרץ בעלות של $110 ו-$200.

תגובה אחת לפוסט “סדרת המוצרים החדשה של D-LINK”

  1. […] הוא נתב שבפועל כבר הוכרז בשנה שעברה – ה-DIR-857, אלא שהפעם D-Link ארזה אותו מחדש תחת […]

השארת תגובה