TP-LINK מציגה ב-CES 2010 שורה ארוכה של מוצרים

חברת TP-LINK הטוויאנית, בביתן גדול ומרשים, הציגה שורה ארוכה של מוצרי תקשורת המיועדים לשוק הבייתי.  ספינת הדגל החדשה שלהם היא ה-TL-WR1043ND — זהו נתב N בעל 3 אנטנות ו-4 פורטי 1G, הכולל גם כניסת USB לחיבור דיסקים חיצוניים.  מעבר לפונקציונאליות הרגילה, כללה TP-LINK בנתב הזה שתי טכנולוגיות חדשות — SST ו-CCA — שלדבריה משפרות את האיכות והאמינות של האות האלחוטי.

הנתב הזה מתווסף לשני נתבי ה-N וותיקים יותר, אשר כבר משווקים בארץ מזה זמן — ה-TL-WR941N הכולל 3 אנטנות אך הוא בעל 4 פורטים של 100M בלבד; וה-TL-WR841ND שהוא בעל שתי אנטנות בלבד.

לצד ה-TL-WR1043ND, הוצג כרטיס רשת אלחוטי תואם בפורמט PCI דגם TL-WN951N.  לכרטיס יש 3 אנטנות המתחברות ישירות לכרטיס.  המיקום הנחות של האנטנות בכרטיס זה (ובכרטיסי PCI אחרים בתקן N) הביא את TP-LINK להציג אנטנה יחודית, בצורת פרח לוטוס, המאפשרת למקם את כל 3 האנטנות באופן עדיף.

בנוסף לנתב, לכרטיס הרשת והאנטנה, הציגה TP-LINK נקודת גישה (AP) דגם TL-WA901ND שאף היא בעלת 3 אנטנות.

ברשימת המוצרים של TP-LINK ישנם גם מספר מוצרים בעלי אנטנה אחת שכמובן אינם יכולים להחשב כתומכים בתקן N ואינם מומלצים לרכישה.

עוד מוצר, שיכול לעניין את לקוחות ה-ADSL שאינם מעונינים במחוייבות לבזק ל-3 שנים, הוא ה-TD-W8970N.  זהו מודם/נתב אלחוטי בתקן N, בעל שתי אנטנות, אך בניגוד ל-DSL-2760 של D-LINK הוא אינו כולל כניסות USB.

בסל המוצרים של TP-LINK אפשר למצוא גם שרתי הדפסה חוטיים ואלחוטיים ושרתי דיסקים המאפשרים לחבר מדפסות ודיסקים בעלי יציאות USB לנתב קיים שאינו כולל כניסות USB.

השארת תגובה