CES 2012 – הנה אני בא…

בכל שנה, לקראת סוף השבוע הראשון של חודש ינואר, מתכנסים בלאס ווגאס למעלה מ-130,000 איש וכ-2,200 מציגים מכל רחבי הגלובוס, לאירוע המחשבים והאלקטרוניקה הגדול ביותר בעולם – CES (ראשי תיבות של Consumer Electronics Show).

גם השנה יתקיים האירוע הזה, אך בשני שינויים קטנים – במקום לגלוש לסוף השבוע, האירוע יערך באמצע השבוע ובמקום בשבוע הראשון, הוא יערך בשבוע השני של חודש ינואר, בין ה-10 ל-13 לחודש.  שינוים אלה היא תוצאה של ביקורת, הן מצד המבקרים והן מצד המציגים, על הסמיכות של האירוע לחג המולד ותום השנה האזרחית.

האירוע המרכזי של ה-CES היא מגה-תערוכה המתקיימת במרכז הקונגרסים העצום של לאס וגאס (LVCC) ובמלונות הפאר של לאס ווגאס.  בתערוכה מציגות יצרניות גדולות וקטנות את שלל המוצרים והחידושים שלהן וניתנת למבקרים הזדמנות לחוש ולהתנסות בהם באופן ישיר.

כאמור, התערוכה תערך השנה בין ה-10 ל-13 לינואר אך אירועים ראשונים לעיתונות הכתובה והאלקטרונית יערכו כבר ב-8/1/2012.  כמו ב-4 השנים האחרונות, גם השנה יפתח את האירוע סטיב בלמר, מנכ"ל חברת מיקרוסופט, במצגת המתוכננת להיערך בערב ה-9/1.  זו תהיה ההופעה האחרונה של סטיב בלמר באירוע זה וגם הפעם האחרונה בו יהיה לחברת מיקרוסופט ביתן בתערוכה.

חברת מיקרוסופט עברה שנתיים לא קלות בתחום הצרכני ובפועל מסתמן שהיא פיספסה כליל את מהפיכת הטאבלטים והטלפונים החכמים.  החיבור עם חברת נוקיה בתחום הטלפונים והתמיכה של Windows 8 במעבדי ARM, עליהם הוכרז ב-CES בשנה שעברה, עדיין לא הניב פירות ממשיים ומעניין יהיה לשמוע מה יש לבלמר לחדש בתחום זה.

במרכז התערוכה ימשיכו לככב השנה טאבלטים וטלפונים חכמים המבוססים על מערכת ההפעלה Android ושלל מוצרי אלקטרוניקה בידורית כמו טלוויזיות, קונסולות וציוד הנלווה אליהן.  בשולי התערוכה ינסו חברות קטנות ובלתי מוכרות לעניין את הקהל בפיתוחים מקוריים ויחודיים.

כמו בשנתיים האחרונות, גם השנה אהיה בלאס ווגאס בזמן התערוכה ואפרסם משם סיקורים והתרשמויות.

על מנת לקבל עדכונים אלה בזמן אמת אתם מוזמנים לעשות LIKE לדף ה-Facebook של NetCHEIF או להרשם לשירות ה-RSS של הבלוג.

את הדרך ללאס ווגאס אני עושה הפעם באופן שונה.  על מנת לבקר משפחה וחברים, נחתתי כבר לפני 10 ימים בעיר סיאטל במדינת וושינגטון.  מאז יום שני השבוע, אני עושה את הדרך מסיאטל ללאס ווגאס ברכב.  מדובר בנסיעה של למעלה מ-2,000 ק"מ אותם אסיים רק מחר.

בסופו של כל יום של המסע הזה פרסמתי בבלוג תיאור של הדרך שעברתי, הנופים שראיתי והאנשים שפגשתי.  מי שמעוניין לקרוא את פרקי המסע מזומן ללחוץ ה-LINK-ים הבאים.

3 תגובות לפוסט “CES 2012 – הנה אני בא…”

  1. Senia Kalma בתאריך 7 בינואר, 2012 בשעה 16:59

    איך מקבלים הזמנה?

  2. למה מיקרוסופ לא תהיה יותר ולמה זו תהיה השנה האחרונה של באלמר

    אם תוכל להסביר את עצמיך

  3. […] CES 2012 – הנה אני בא… […]

השארת תגובה