יומן מסע 2012 – חלק 1 (הקדמה)

מי שעוקב אחרי הבלוג שלי בשנתיים האחרונות, יודע כי בשבועיים הראשונים של כל שנה אני נמצא בארה"ב.  למי שהסיבה אינה ברורה, אני ממליץ לחזור ולעיין בפוסטים שפורסמו בבלוג בינואר 2011 וינואר 2010 או לחילופין, לחכות מספר ימים.

בכל מקרה, בשבוע הקרוב אני עורך מסע ממונע מסיאטל ללאס ווגאס שאורכו כ-2,000 ק"מ, אשר מתפתל לצד שרשרות ההרים החוצות את הצד המערבי של ארה"ב, מצפון לדרום.  העיר סיאטל (Seattle) ממוקמת במדינת וושינגטון בצפון מערב ארצות הברית, סמוך לגבול עם קנדה (לא להתבלבל עם וושינגטון הבירה שנמצאת בכלל בחוף המזרחי של ארה"ב).

לסיאטל הגעתי לראשונה לפני למעלה מ-20 שנה ומאז, במסגרת העבודה שלי במיקרוסופט, חזרתי אליה עוד פעמים רבות.  ביל גייטס שנולד וגדל בסיאטל, הקים את המטה של מיקרוסופט בעיר רדמונד (Redmond) הממוקמת ממזרח לעיר.  כיום מועסקים במטה החברה כ-50,000 עובדים (ועוד מספר דומה של עובדים ברחבי העולם) והיא אחד המעסיקים הגדולים ביותר באיזור.

חברה גדולה נוספת הממוקמת באיזור היא יצרנית המטוסים בואינג ומצפון לסיאטל נמצא המפעל הגדול ביותר שלה המייצר בין השאר את מטוסי הג'מבו 747 והמטוס ה-Dreamliner החדש – 787.

את הנסיעה שלי לארה"ב התחלתי השנה בסיאטל על מנת לבקר משפחה וחברים, ומטעמי נוחות ומעט הרפתקנות, את הדרך ללאס ווגאס אני עושה בנסיעה ולא בטיסה.  את הדרך בת 2,000 הק"מ חלקתי ל-5 מקטעים שווים פחות או יותר, העוברים במדינות אורגון, קליפורניה ונוואדה.  ביומן המסע אותו אני מתחיל היום אספר לכם מעט מחוויות הדרך אותה אני עובר.

בתמונה משמאל תוכלו להבחין בהר הריניר (Mount Rainier) שהוא הפסגה הגבוהה ביותר בארה"ב הנמצאת כ-50 ק"מ מדרום מזרח לסיאטל.  בימים בהירים ניתן לראות פסגה זו בבירור כמעט מכל נקודה בסיאטל.  התמונה צולמה בעת טיסה מסיאטל ללוס אנג'לס בספטמבר 2005.

5 תגובות לפוסט “יומן מסע 2012 – חלק 1 (הקדמה)”

  1. תמונה מ2005 ?… אנחנו מצפים למשהו מעודכן קצת יותר …. 😉

    נסיעה טובה 🙂

  2. נהדר ! נסיעה טובה ובטוחה .

  3. נהדר ! נסיעה טובה ובטוחה .

  4. […] הקדמה […]

  5. תייר מזדמן בתאריך 8 בינואר, 2012 בשעה 11:10

    מקנא בך על הנופים והשלג! (ולא על הקור).
    תיקון קטן: הר רייניר איננו ההר הגבוה בארה"ב של 48 המדינות, אלא הר וויטני (Mt. Whitney)בקליפורניה, 4,421 מ' מעפה"י, בגבול המזרחי של הפארק הלאומי סקוויה (מרכז קליפורניה).

    טיול נעים ותערוכה מעשירה!

השארת תגובה