לקראת אירוע: CES 2011

גם השנה, כמו בשנה שעברה, אטול חלק באירוע CES 2011 שיתקיים בסוף השבוע הבא בלאס וגאס, ארה"ב.

CES (ראשי תיבות של Consumer Electronics Show) הוא אירוע האלקטרוניקה הבידורית והמחשוב הגדול ביותר בעולם ולמעלה מ-2,500 חברות שונות, מכל רחבי העולם, נוטלות בו חלק.

האירוע מאורגן ונערך על ידי ה-CEA (ראשי תיבות של Consumer Electronic Association) שמטרתו לקדם את עסקיהן של 2,000 חברות האלקטרוניקה הבידורית והמחשוב המאוגדות בו.

ליבו של האירוע היא תערוכת ענק אשר נמשכת 4 ימים, ושצפויים לבקר בה כ-120,000 אנשים מכ-170 מדינות.  התערוכה נערכת במרכז הקונגרסים העצום של לאס וגאס (LVCC), אך היא זולגת למלונות אחרים בעיר שבהם עורכות החברות אירועים שונים ומגוונים.

התערוכה תערך השנה בין ה-6 ל-9 לינואר 2011 אך אירועים ראשונים לעיתונות הכתובה והאלקטרונית יערכו כבר ב-4/1/2011.

באירוע הפתיחה של התערוכה שיתקיים ב-5/1/11 בערב, ינסה סטיב בלמר, מנכ"ל חברת מיקרוסופט, לתת מענה ל-iPad של חברת Apple על ידי הצגת שורה ארוכה של מחשבי לוח (tablets) המבוססים על Windows.  עוד גימיק מבית מיקרוסופט שצפוי להיחשף היא הצגה מוקדמת של Windows 8.

עוד קודם לכן, תכריז חברת אינטל באופן רשמי על מעבדי ה-Sandy Bridge החדשים שלה ותציג שורה ארוכה של יצרנים ומחשבים המבוססים עליהם.

נושאים אחרים שירכזו התעניינות רבה בתערוכה יהיו ככל הנראה טלוויזיות 3D שאינן דורשות משקפיים ייעודיים, מחשבי לוח מבוססי Windows ו-Android, ציוד היקפי למוצרי Apple השונים ואפילו מכוניות חשמליות.

בכוונתי לעדכן את הבלוג ברשמים ישירים מהתערוכה ומהאירועים השונים, במידע על מוצרים חדשים ובמגמות עתידיות שיחשפו שם.

על מנת לקבל עדכונים אלה בזמן אמת אתם מוזמנים לעשות LIKE לדף ה-Facebook של NetCHEIF או להרשם לשירות ה-RSS של הבלוג.

תגובה אחת לפוסט “לקראת אירוע: CES 2011”

  1. וואלה מגניב תעדכן תמונות וכמה שיותר בהצלחה!

השארת תגובה