מוצרים חדשים של D-Link נחשפים ב-CES2010

במסגרת תערוכת CES 2010, חשפה חברת D-Link מספר מוצרים חדשים המסמנים שהחברה מתכוונת להתפתח גם לכיוונים חדשים.

בתחום התקשורת, חשפה D-Link, שלושה מוצרים חדשים:

ה-D-Link Touch (שיכונה DIR-865) הוא נתב הכולל צג מגע בגודל 3 אינטש (כ-8 ס"מ) שבאמצעותו ניתן להגדיר את תצורת הנתב ולבחון את פעילותו.  זהו נתב הפועל בתקן N הן בתדר 2.4GHZ והן ב-5GHZ, מה שעלול להגביל את שיווקו בישראל.  יחד עם זאת שילובו של צג המגע מדגיש את את הצורך בהצגת כלים שיאפשרו להגדיר את הנתבים ולבחון את אופן עבודתם, בצורה פשוטה ואינטואיטבית יותר.  במסגרת זו תציג D-Link בשבועות הקרובים תוכנה חדשה הנקראת NetEasy שתאפשר לבצע את הגדרת הנתב בצורה קלה ופשוטה יותר.  במקביל הקימה D-Link אתר אינטרנט חדש http://www.mydlink.com לניהול כל המוצרים החדשים.

נתב נוסף שהוצג הוא ה-Wireless N Pocket Router.  זהו מוצר קטנטן ונייד, היכול לתפקד כנתב עצמאי או כנקודת גישה (AP) בתקן N לרשת קווית קיימת.  ניתן לניידו בקלות ולכן הוא יכול להיות שימושי בחדרי מלון או בכנסים.  הנתב כולל גם כניסת SharePort שבאמצעותה ניתן לשתף התקני USB.  בנוסף, הוא יכול לשמש ככרטיס רשת אלחוטי למחשב או ל-XBOX.

נקודת גישה חדשה (AP) שהציגה D-Link (ה-DAP-1560) תומכת בתקן N וכוללת 4 אנטנות מה שמבטיח שהמוצר יהיה בעל טווח שידור/קליטה רחבים ביותר.  השימוש ב-4 אנטנות משמעותו שה-AP הזה יכול לפעול בקצבים של עד 600Mbps.

בנוסף למוצרים אלה, הציגה חברת D-Link מוצר אכסון רשתי (NAS) היכול לשמש כם כמדיה סנטר (Media Center).  המוצר הקרוי Pebble מגיע "יבש" והמשתמש נדרש להתקין בו דיסק קשיח בגודל 2.5" כרצונו.  כפי שניתן להבחין בתמונה, למוצר חיבור לרשת, 2 כניסות USB לחיבור של דיסקים חיצוניים והתקני זכרון, יציאת HDMI ויציאה אופטית.  בחזית המכשיר (שאינה נראית) ישנה כניסה לכרטיסי SD.  למוצר אין יכול אלחוטית מובנית, אך קיימת אופציה להוספת חיבור אלחוטי בתקן N.

במסגרת מסיבת העיתונאים שערכה, הוצגה מערכת אבטחה ביתית אלחוטית הכוללת מצלמות, מגנטים לחלונות וכפתורי מצוקה.  ניתן להרחיב את היכולת של המערכת הזו לבקרה על צריכת האנרגיה של הבית

השארת תגובה