עיצוב או מפרט – ASUS שמה דגש על שניהם

אמנם כנס ה-CES 2010 מתחיל באופן רשמי רק מחר, אבל כבר היום ערכו מספר חברות מסיבות עיתונאים בהן חשפו מוצרים חדשים.

באחת ממסיבות העיתונאים שנערכו, חשפה חברת ASUS היום אחה"צ (5/1/20210) שורה של מחשבים ניידים ונטבוקים בהם הושם דגש לא רק על המפרט הטכני, אלא גם על העיצוב והצורה החיצונית.

נשיא החברה ציין שבמחקרים שערכו הם מצאו שהקונים של נטבוקים מחשבים ניידים מעוניינים לא רק במפרט טכני מרשים, אלא גם בעיצוב ייחודי.  לדבריו הלקוחות מצפים שהמחשב הנייד, שמלווה אותם יום יום, יהיה לא רק פונקציונאלי אלא גם ייצג את טעמם האסתטי.

על מנת לענות על צורך זה, חברו המהנדסים של חברת ASUS למעצב הידוע כרים רשיד (Karim Rashid) ועיצבו יחד איתו נטבוק ומחשב נייד בצבעים ומחומרים ייחודיים.

הערה: לחיצה על התמונות, תציג אותם בגול מלא.

הנטבוק Eee החדש מגיע בצבעים ורוד ושחור, כאשר האלומיניום העוטף אותו אינו חלק לחלוטין.  הקימורים, השקעים והקווים המוטבעים באלומיניום נותנים לו מבנה גלי, גורמים להשתקפויות של המשטחים ונותנים למחשב צורה וגוון שונים בכל סביבה ותאורה בה הוא נמצא.

מחשב נייד נוסף שהציגה ASUS (ה-U53) מעוצב בפלסטיק ובמבוק.  הבמבוק נותן למחשב מגע ותחושה חמים.  השימוש בבמבוק, שהוא צמח חי, מביא לכך שאף מחשב אינו דומה לשני וכל רוכש יקבל מוצר ייחודי.  העובדה שבמבוק הוא צמח מתחדש מדגישה את הגישה הירוקה בה נוקטת ASUS בייצור של מחשב זה.

המחשב השלישי שהוצג על ידי ASUS הוא ה-NX90.  הוא עוצב על ידי דיויד לואיס (David Leiws) — המעצב של Bang & Olufsen (או בקיצור B&O) – חברת האודיו הדנית הידועה.  המחשב בנוי תוך שימוש באלומיניום מבריק כמראה וכולל שני רמקולים גדולים ואיכותיים המשתלבים במסגרת המחשב.  המחשב הזה יכול להשתלב כפריט רהוטי בכל סלון ולשמש כמחשב מולטימדיה.

המחשבים הניידים והנטבוקים החדשים של ASUS הם אכן ייחודים במראה ובעיצוב ונראה שבמלחמה על כיסוי וליבו של הצרכן, העיצוב יהיה לא פחות חשוב מהנתונים הטכניים.

השארת תגובה