גם Netgear מתמקדת בקהילת השחקנים

בדומה לחברת Linksys, שבמסגרת CES 2018, התמקדה בקהילת השחקנים, גם חברת Netgear מציגה נתב יעודי לקהילה זו.

ה-XR500 Nighthawk Pro Gaming WiFi Router הוא נתב AC2600, הכולל כניסת WAN אחת ו-4 יציאות LAN שכולן תומכות במהירות 1Gbps, שתי כניסות USB 3.0 ו-4 אנטנות חיצוניות.  הוא מתבסס על SoC של חברת Qualcomm ומכיל 256MB של זכרון RAM.

על מנת להתאים את עצמו לקהילת השחקנים, הוא כולל ממשק יחודי המציג את האופן בו מנוצל רוחב הפס בזמן אמת, השהיות ping וכולל מסנן גיאוגרפי שמטרתו לשפר את מהירות החיבור לשרתים המרוחקים.  כך למשל הנתב מנסה להעריך את המרחק בינו לבין שרתי המשחקים, להגביל חיבור לשרתים רחוקים או איטיים ולסנן שחקנים איטיים.  הנתב יהיה זמין בחודש הבא בעלות של כ-$300.

במקביל לנתב, הכריזה Netgear על סוויץ מנוהל, המיועד אף הוא לקהילת השחקנים, הכולל ממשק ניהול הדומה לזה של הנתב.

סוויץ' זה – GS810EMX – הוא בעל 8 כניסות של 1G והוא מעוצב באופן דומה לנתב.  ה-GS810EMX יהיה זמין בחודש הבא ועלותו זהה לזו של הנתב.

במסגרת סדרת ה-MESH שלה, המכונה Orbi, הציגה החברה יחידה חדשה – המכונה RBS50Y – החסינה לגשם ועמידה בפני רוחות ושמש ולפיכך מיועדת להתקנה מחוץ לבית.

המוזר ביחידה זו, שעלותה $330, היא שמקור הכוח שלה אינו מתבסס על POE ולכן בסמוך אליה יצטרך המתשתמש למקם שקע חשמל חסין מים.  לטעמי, חסרון זה הופך יחידה זו לחסרת תועלת ממשית.

השארת תגובה