חברת TP-LINK מכריזה על 3 טלפונים סלולריים

Neffos_C5חברת TP-LINK, שעד היום התמחתה במוצרי תקשורת כמו נתבים, כרטיסי רשת, מאריכי טווח (Range Extenders) ומתאמי HomePlug, מרחיבה את תחום פעילותה, ונכנסת לעולם הטלפונים סלולריים.

החטיבה הסלולרית של TP-LINK נקראת neffos ובמסגרת CES 2016 היא הכריזה על 3 טלפונים המתבססים על מערכת ההפעלה Android בגרסא 5.1.

המכשיר הבסיסי ביותר, המכונה Neffos C5L, כולל מסך 4.5 אינץ' המספק רזולוציה של 854X480 פיקסלים.  הוא מתבסס על מעבד Snapdragon 210 של Qualcomm וכולל 1GB של זכרון RAM ו-8GB של זכרון ROM, הניתנים להרחבה באמצעות כרטיס Micro SD.  המצלמה הקדמית של הטלפון היא בעלת רזולוציה של 2M Pixel והאחורית בעלת רזולוציה של 8M Pixel.  את המפרט המלא של המכשיר הזה ניתן למצוא כאן.

המכשיר הבא בסדרה, המכונה Neffos C5, מתבסס על בגודל 5 אינץ' המספק רזולוצית HD של 1280×720 פיקסלים.  במכשיר זה בחרה TP-LINK לשלב את את מעבד ה-MT6753 של Medialink, ביחד עם 2M של זכרון RAM ו-16M של זכרון ROM, הניתנים להרחבה באמצעות כרטיס Micro SD.  המצלמה הקדמית של דגם זה היא בעלת רזולוציה של 5M Pixel ואילו האחורית – 8M Pixel.  את המפרט המלא של מכשיר זה ניתן למצוא כאן.

הדגם הבכיר ביותר בסדרה מכונה Neffos C5 MAX והוא מספק רזולוצית Full HD (כלומר 1920×1080 פיקסלים) המתפרסים על מסך בגדול 5.5 אינץ'.  המעבד, נפח הזכרון והמצלמה הקדמית של דגם זה זהים לאלה של ה-C5 אך המצלמה האחורית שלו טובה יותר – 13M Pixel.  את המפרט המלא של מכשיר זה ניתן למצוא כאן.

כל שלושת המכשירים הללו תומכים ב-4G ובשני כרטיסי SIM והם יגיעו בשני צבעים לבחירה – לבן ואפור-כהה.  טלפונים אלה, שמחירם עדיין לא נחשף, יהיו זמינים לקראת סוף הרבעון הראשון של השנה ובשלב זה לא ברור אם הם יגיעו לישראל.

2 תגובות לפוסט “חברת TP-LINK מכריזה על 3 טלפונים סלולריים”

  1. מחירים?

  2. לא קראת עד הסוף?

השארת תגובה