סיבוב בסימטאות האפלות של מוצרי התקשורת הסיניים

Kasda KW5212בשוליים של תערוכת CES מסתתרות חברות רבות, המשווקות מוצרי תקשורת מענינים, שאינן זוכות לאור הזרקורים.  הנה סקירה קצרה של חלק מהן והמוצרים שהן מציעות.

חברת Kasda (אין שום קשר לקסדה) היא יצרנית מוצרי תקשורת סינית היושבת בשנז'ן.  כמו רבות אחרות היא מוכרת את מוצריה כ-OEM או כ-ODM אבל קטלוג המוצרים מגלה מספר מוצרים מעניינים, במיוחד בתחום ה-VDSL.

בתחום זה יש לחברה מודמים ונתבים שיכולים להוות אלטרנטיבה מעניינת למוצרים שחברת בזק משכירה היום.  במיוחד תפס את העין מודם/נתב משולב – דגם KW5212 – התומך הן ב-VDSL והן ב-ADSL, שלעיתים זמין ב-EBAY בעלות של כ-$50.

חברת IP-COM, הממוקמת אף היא בשנז'ן, מייעדת את רוב מוצריה לשוק העסקי הנמוך (SOHO ו-SMB) ומתמחה בעיקר בנקודות גישה שלהן אפשרויות התקנה מגוונות.  כך לדוגמא ניתן למצוא את ה-W30AP – נקודת גישה אלחוטית המותקנת בחלקה על הטיח וחלקה מתחת לטיח והמספקת חיבור רשת, חיבור USB וחיבור טלפון.

W1800Rחברה שמוצריה מעט יותר מוכרים בארץ היא Tenda.  גם לחברה זו שורה ארוכה של מוצרי תקשורת שרובם הגדול מיועד לשוק הבייתי ומיעוטן לשוק העסקי.   המוצר המתקדם ביותר של החברה הוא נתב AC1750 המכונה W1800R.

בנוסף לתמיכה בתדר 2.4Ghz (מהירות 450Mbps) ותדר 5Ghz (מהירות 1300Mbps), הנתב תומך בשתי כניסות USB 2.0 ו-4 כניסות LAN במהירות של 1G.  מדי פעם ניתן למצוא את הנתב הזה ב-EBAY בעלות של כ-$150.

שתי חברות סיניות נוספות הציגו מוצרים על רצפת התערוכה – Proware ו-JCG – אבל אצל שתיהן לא הצלחתי לאתר מוצרים מתקדמים או מענינים.  אנשי המכירות בביתנים של חברות אלה תרו אחרי קניינים ומשווקים והראו עניין מועט בשיחה עם מי שאינו מעוניין לשווק את המוצרים שלהם.

השארת תגובה