המוצרים החדשים של חברת TP-LINK (הכרזות CES 2014)

Archer AC1900בניגוד למנהגה בתערוכות קודמות, במסגרת CES 2014 הציגה חברת TP-LINK רק מספר קטן של מוצרים חדשים.  בביתן הגדול שלה, שמוקם בצד הדרומי של מרכז הקונגרסים, הוצג קו המוצרים העשיר של החברה ולצידו רק 4 מוצרים חדשים.

ההכרזה המרכזית של TP-LINK בתערוכה השנה היתה נתב AC1900 המכונה Archer AC1900 Wireless Dual Band Gigabit router.  זהו הנתב המתקדם ביותר בקו ה-Archer של החברה, הכולל כיום את ה-C7 שתומך ב-AC1750 ו-C5 התומך ב-AC1350.

ה-Archer AC1900 תומך במהירות של 1300Mbps בתדר 5Ghz ו-600Mbps בתדר 2.4Ghz, כולל 4 יציאות LAN במהירות של 1G וכניסת USB 3.0 אחת.

בניגוד לרבים מנתבי ה-AC האחרים, ה-Archer AC1900 מתבסס על שלוש אנטנות חיצוניות ולראשונה תציג TP-LINK, ביחד עם הנתב, אפליקציה לטלפונים חכמים שתאפשר לבצע את הגדרת הנתב מרחוק.  הנתב יהיה זמין ברבעון השני של השנה ועלותו $180.

במקביל לנתב, הכריזה TP-LINK על נקודת גישה בתקן AC המכונה EAP320 התוכמת ב-AC1750.  באמצעות נקודת גישה זו מנסה TP-LINK לפזול לשוק העסקי הנמוך (SOHO) ומציגה תכונות כמו תמיכה ב-POE ו-Captive Portal ותוכנה יעודית המסוגלת לשלוט במספר רב של נקודות גישה מסוג זה.

העלות של נקודת הגישה EAP320 לא נמסרה בעת ההכרזה אך לדברי TP-LINK היא תהיה זמינה לקראת אמצע השנה.

חברת TP-LINK הכריזה על רענון כולל לסדרת מצלמות הרשת שלה (IP Cam) והציגה משפחה חדשה המכונה "Cloud Cameras".  כפי שהפך להיות מקובל בתקופה האחרונה, באמצעות שרות ענן יעודי של TP-LINK, ניתן יהיה לצפות בתוכן המופק ממצלמות אלה בכל מקום בו יש חיבור לרשת האינטרנט ובנוסף, ניתן יהיה לבצע זאת באמצעות תוכנה לטלפונים חכמים המכונה SKYLIGHT.

TP-LINK NC250המצלמה הראשונה בסדרה תהיה זמינה רק ברבעון השלישי והיא מכונה NC250.  זוהי מצלמת HD התומכת בחיבור קווי ואלחוטי (N300), הכוללת אפשרות לראית לילה והקלטה מקומית לכרטיס micro-SD או לכונן ברשת.  המצלמה תגיעה עם תוכנת בקרה ואפשרות לקבלת התראות המבוססות על אירועי תזוזה או קול.

בתחום המתאמים לרשת החשמל, הכריזה חברת TP-LINK על שני מוצרים חדשים.

ה-TL-WPA4220KIT כולל זוג מתאמי Homeplug התומכים בתקן AV2, כאשר אחד המתאמים יכול גם לשמש כנקודת גישה אלחוטית (WiFi) במהירות 300Mbps בתקן N.

באמצעות זוג המתאמים ניתן להקים במיקום מרוחק נקודת גישה אלחוטית המתחברת, דרך חוטי החשמל שבקירות, אל הנתב הראשי.

המתאמים תומכים במהירות תאורטית של 500Mps (מעשית בכרבע מכך לכל היותר) והם יהיו זמינים לרכישה בחודש הבא בעלות מומלצת של $60.

ה-TL-PA8010 הוא מתאם Homeplug המהיר ביותר בשוק ותומך במהירות תאורטית של 1000Mbps.  בתקופה הקרובה אנו נראה יותר ויותר מתאמים כאלה המתחברים לשקע החשמל באמצעות שלושה פינים – כולל חיבור הארקה.  באופן זה ניתן ליצר סוג של MIMO המעביר את המידע באמצעות שני זרמי מידע (2×2).

במסגרת ההדגמה בביתן של TP-LINK הוצגה, באמצעות מתאם זה, העברת מידע וידאו HD תלת מימדית (3D) חלקה על כבל חשמל באורך של 50ft (כ-17 מטר).  המוצר יהיה זמין לקראת הקיץ אך עלות המתאם לא נמסרה.

השארת תגובה