המוצרים החדשים של NetGear מוכרזים ב-CES2010

המוצרים של NetGear אמנם נמכרים בארץ, אבל למרות היותם איכותיים ונפוצים מאוד בעולם, כאן הם לא צברו כאן פופולאריות גדולה וחבל.  במסיבת עיתונאים שנערכה היום, חשפה החברה שורה של מוצרים חדשים, שלחלקם הגדול יש פוטנציאל שיווקי בישראל.  בסיום מסיבת העיתונאים שוחחתי עם מנהל השיווק של NetGear על החולשה של NetGear בישראל ואני מקווה שמצב זה ישתנה.

המוצר הראשון שנחשף הוא שרת אכסון רישתי (NAS) המכונה Stora (מספר הדגם שלו הוא MS2110).  ניתן להתקין במוצר שני דיסקים בנפח של 1TB ב-RAID 1 והוא מאפשר גישה הן מהרשת הביתית והן מרשת האינטרנט, בסלולר או ב-WIFI, לכל הקבצים המאוכסנים.

ה-Stora רגיש לסוגי הקבצים המאוכסנים בו ובמידה והם קבצי מדיה כמו תמונות, סרטים או קבצי מוזיקה, יודע ה-Stora להפעיל נגן מדיה יעודי המזרים אותם לדפדפן אינטרנט.  באופן זה לא נדרשת הפעלה של תוכנה מיוחדת על תחנת הקצה וכך גם טלפונים סלולריים בעלי דפדפן אינטרנט יכולים להציג קבצי מדיה איכותיים.  בנוסף, ה-Stora יכול לתפקד גם כשרת מדיה ווהתמיכה שלו ב-DLNA מאפשרת הפצת המדיה למחשבים ולטלוויזיות התומכת בתקן זה.

ביחד עם נציגים של החברה הישראלית Zixi הציגה NetGear יכולת הזרמת מדיה של סרטי HD.    יכולת זו תוטמע בעתיד בכל המוצרים של NetGear מה שיאפשר הצגה חלקה של סרטי HD גם אם הם מועברים באופן אלחוטי.

מוצר מעניין נוסף שנחשף הוא מתג (SWITCH) בעל 5 כניסות התומך במהירות של 1G.  מתגים כאלה הם מאוד נפוצים אבל הייחוד של המוצר של NetGear (דגם GS605AV) הוא שלכל אחת מ-5 הכניסות יש עדיפות שונה המקודדת בצבע שונה – כניסה אחת היא בעלת עדיפות גבוהה, שתים בעלות עדיפות בינונית  ושתיים בעדיפות נמוכה.  באופן זה ניתן לחבר מחשבים, קונסולות והתקני מדיה תוך מתן עדיפות שונה לכל אחד מהם בגישה לרשת.

NetGear גם הכריזה על נתב חדש, הכולל מודם ADSL שתומך בתקן N.  הנתב הזה, דגם DGN2200, כוול גם כניסת USB לחיבור דיסקים חיצוניים.  למוצר זה יש גירסא נוספת המכונה DGN2200M, הכולל גיבוי של חיבור סלולרי לחיבור ה-ADSL.

במסיבת העיתונאים הוצג נתב בעל 4 אנטנות בעל יכולת שידור וקליטה רחבים במהירות של 600Mbps.  נתב זה דומה באופיו לנקודת הגישה DAP-1560 שהוצגה על ידי D-Link אתמול, אבל לגביו לא נמסרו פרטים רבים.

השארת תגובה