הגאדג'טים הבולטים של CES 2013 (חלק 1)

TetherCellאחדים מבין שלל המוצרים שהוצגו לראשונה בתערוכת CES 2013, משכו את תשומת ליבי באופן מיוחד והחלטתי להקדיש להם סקירות קצרות.

Tethercell הוא בקר סוללות מהפכני המאפשר להתחבר ולשלוט, באמצעות טלפון חכם, בהתקנים המופעלים באמצעות סוללות AA סטנדרטיות.

השימוש בבקר הוא מאוד פשוט – מוציאים סוללה אחת ממכשיר המופעל על ידי סוללות AA ומחליפים אותה בבקר Tethercell בו כבר מותקנת סוללת AAA.  אח"כ, מתקינים בטלפון החכם תוכנת חינמית ובאמצעות ממשק Bluetooth שולטים על הבקר.

באמצעות התוכנה ניתן לשלוט על מספר רב של בקרים ובאמצעותה אפשר להדליק ולכבות את המכשירים, לקבל התראות כאשר הסוללה חלשה ולקבוע זמנים להדלקה וכיבוי של המכשירים.

בשלב זה המוצר עדיין אינו זמין אך ניתן לרכוש יחידות שלו במכירה מוקדמת במסגרת פרויקט "מימון המונים" (fundsourcing).  העלות של בקר אחד היא $35 ושל שני בקרים $63.  למחירים אלה יש להוסיף עלויות של $11 עד $15 עבור משלוח לישראל.

Sonic-Connect-2ה-Sonic-connect 2 הוא אביזר USB המתחבר ישירות אל המחשב ומתריע על הודעות נכנסות מסוגים שונים – שיחות סקייפ, הודעות דואר אלקטרוני, מסרים ב-Messenger או ב-ICQ וכיוב'.

המוצר פותח על ידי חברה המתמחה באביזרים למוגבלי שמיעה, אך הוא יכול להתאים לכל מי שמעוניין לקבל התראה קולית וויזואלית על הודעות חדשות.

העוצמה הקולית של המוצר הזה מרשימה ביותר וניתן לשמוע אותו ממרחק גדול גם בסביבה רועשת.  גם מההתראה הויזואלית של ה-Sonic-connect- 2 קשה להתעלם – הלדים, באדום ולבן, מאירים ומהבהבים באופן בהיר וחזק.

מי שההתראות הקולית והויזואלית אינן מספיקה לו, ישמח לגלות שבעת קבלת ההודעה המוצר רוטט בצורה בולטת, כך שקשה מאוד לפספס אותו.  את המוצר האליפטי, בגודל 8 ס"מ על 6 ס"מ, ניתן להניח על השולחן או לתלות על הקיר, ובאמצעות התוכנה הפשוטה המגיעה עימו ניתן להגדיר את התכונות שלו ואת ההעדפות האישיות של המשתמש.

עלותו של המוצר היא $50 והוא זמין לרכישה באופן מיידי מאתר החברה בארה"ב או מ-EBAY.  בקרוב ניתן יהיה להשיגו גם בישראל אצל חברת "מהלב" העוסקת בשיווק ואספקת מוצרים לכבדי שמיעה.

AhnLab_V3_Clickעוד מוצר התראה מעניין שהוצג ב-CES 2013, אשר פועל באמצעות חיבור USB, הוא ה-AhnLab V3 Click.  חברת AhnLab הדרום-קוריאנית מפתחת שורה של פתרונות אבטחת מידע, הן בתוכנה והן בחומרה, המיועדים הן ללקוחות פרטיים והן ארגונים.

ה-V3 Click הוא מנגנון אנטי-וירוס, מבוסס חומרה, המתחבר ישירות אל המחשב ומתריע באופן קולי וויזואלי על ניסיונות חדירה של וירוסים ונוזקות מחשב אחרות.  באמצעות מינוי שנתי, אותו יש לרכוש מאתר החברה, מנוע האנטי-וירוס של המוצר מתעדכן באופן שוטף ולומד לטפל באיומים חדשים.

ההתקנה של המוצר פשוטה ביותר – מחברים אותו לאחת מיציאות ה-USB של המחשב וממתינים עד שהחלק העליון שלו יאיר בירוק, מצב המעיד על פעולה תקינה.  במידה ומתגלה וירוס או פעילות חשודה במחשב, החלק העליון של ה-V3 Click מאיר באדום והודעה על כך מוצגת על מסך המחשב.

אישור ההודעה גורם לטיפול אוטומטי בבעיה ותוך מספר שניות התאורה מתחלפת מאדום לירוק.  במידה ומעונינים בסריקה של הקבצים על המחשב, יש ללחוץ על החלק העליון של המוצר.  בזמן הבדיקה התאורה מתחלפת לכחול והיא תהבהב בצבע זה עד לסיומה.  במידה והתאורה הופכת לכתום, קיימת תקלה במוצר או שהמינוי לתוכנה עומד לפוג.

ל-V3 Click יש שתי כניסות USB, כך שהוא יכול לשמש HUB קטן.  בנוסף, כל Disk-on-Key המחובר למחשב דרכו, עובר באופן אוטמטי סריקה לגילוי וירוסים.  עלותו הרשמית של המוצר היא $50 אך ניתן להשיגו ברחבי הרשת במחירים נמוכים בהרבה.  עלות המנוי השנתי היא $20 ויש לרכוש אותה ישירות מהאתר של AhnLab.

3 תגובות לפוסט “הגאדג'טים הבולטים של CES 2013 (חלק 1)”

  1. ה-Sonic Connect היה יכול להיות הרבה יותר פונקציונלי במידה והיה מכיל מסך מגע

  2. […] זרקור על רשתות ביתיות, חיבור לאינטרנט, תקשורת סלולרית, חומרה, תוכנה וכל מה שבינהם « הגאדג'טים הבולטים של CES 2013 (חלק 1) […]

  3. […] הפוסט פורסם לראשונה בבלוג NetCHEIF. […]

השארת תגובה