חברת WD חושפת שורה של נתבים אלחוטיים

חברת Western Digital, אחת היצרניות המובילות של כוננים קשיחים ואמצעי אחסון, חושפת שורה של מוצרי תקשורת ביתיים שעוצבו במיוחד כדי להאיץ סרטים, וידיאו ומשחקים.

זוהי הפעם הראשונה שהחברה נכנסת לתחום התקשורת האלחוטית ובמסגרת זו היא מציגה 4 נתבים שונים ו-switch מתקדם, בעל 8 כניסות, הממותגים כולם תחת השם My Net.

כל הנתבים של חברת WD הם "דואלים-סימולטנים", כלומר תומכים בו זמנית הן בתדר 2.4Ghz והן בתדר 5Ghz, ומשווקים בשמות N600,‏ N750,‏ N900 ו-N900 עם דיסק מובנה (N900 Central).

שמם של הנתבים מעיד על היכולת האלחוטית שלהם – ה-N600 תומך ב-300Mbps בשני התדרים, ה-N750 תומך ב-300Mbps ב-2.4Ghz ו-450Mbps ב-5Ghz ושתי הגרסאות של ה-N900 תומכות ב-450Mbps בשני התדרים.

פירוט הנתונים הטכניים העיקריים של הנתבים, עלותם ומועד זמינותם ניתן למצוא בטבלה למעלה משמאל.

את התמיכה בהזרמת מדיה מכנה חברת WD בשם FasTrack.  ב-N600 וב-N750 תמיכה זו כוללת כיוונון אוטומטי של 6 ישומים ובכללם XBOX,‏ YouTube ו-Skype ובנוסף אפשרות להגדיר עוד 21 חוקי QoS על פי בחירת המשתמש.

בגרסאות ה-N900 התמיכה בהזרמת המדיה מכונה FasTrack Plus והיא מתבססת על מעבדים מתקדמים של חטיבת Ubicom ב-Qualcomm המבצעים את האופטימיזציה באופן אוטומטי, מבלי שהמשתמש צריך לבצע הגדרות כלשהן.

עוד נקודה שיש לציין היא העובדה שה-N900 כולל לא פחות מ-7 פורטים של 1Gbps – זהו אחד הנתבים הביתיים הבודדים הכולל כמות כזו של פורטים.

בנוסף לארבעת הנתבים הציגה WD גם switch המכונה My Net Switch הכולל 8 כניסות של 1Gbps.  כניסות אלה מקודדות ב-3 צבעים שונים המציינים את העדיפות של כל פורט – עדיפות זו ניתנת לפורט באופן אוטומטי על ידי החומרה ולמשתמש אין שליטה על כך.  עלותו של ה-switch היא $70 והוא זמין באופן מיידי.

2 תגובות לפוסט “חברת WD חושפת שורה של נתבים אלחוטיים”

  1. USB host available? Shared HD via USB possible?
    Thanks

  2. מתי נקבל בבזק מודמים / ראוטרים מהרמה הזו.
    במיוחד עם רשת של 1Gb?

השארת תגובה