בזק משדרגת את קצב ה-Upload

חברת "בזק" הודיעה אתמול כי היא משדרגת את קצב העלאת הנתונים (ה-Upload) כך שכל לקוחות החברה הגולשים על רשת ה-NGN ייהנו מקצב של 800Kbps.

לדברי "בזק" השדרוג הינו ללא תשלום ויתבצע בהדרגה ובאופן אוטומטי ואין צורך לפנות אליה באופן יזום.  על פי נתוני החברה קצב ה-Upload ישודרג לכ-400 אלף מינויים.

במקביל, מעלה "בזק" את קצב החיבור המינימלי ללקוחות חדשים ל-2.5Mbps.  לקוחות הגולשים בקצבי גלישה הנמוכים מ-2.5 מגה יוכלו להמשיך לגלוש בקצבים אלו, אך "בזק" לא תצרף לקצבים אלה לקוחות חדשים.

מחיר המחירון לקצב של 2.5Mbps יוזל בכ-10% ומעתה הוא יעמוד על 45 שקל לחודש.

"בזק" פרסמה נתונים נוספים על פיהם כ-42% מלקוחות החברה כבר גולשים היום במהירות העומדת על 10 מגה ומעלה.  עוד נמסר מ-"בזק" כי מעל 530 אלף לקוחות, כמחצית מלקוחות האינטרנט של החברה, שדרגו את מהירות הגלישה שלהם ב- 2011 בלבד.

קצב החבילה הממוצעת בבזק עומד היום על 6.7 מגה ביט לשנייה, זאת לעומת 2.7 מגה ביט לשנייה, בתחילת פריסת רשת ה-NGN. הצפי הוא שעד סוף השנה קצב החבילה הממוצע יגיע ל 10 מגה ביט לשנייה, מעל הקצב הממוצע במדינות ה-OECD.

כהערת אגב ניתן להוסיף שעדיין קיימים אזורים נרחבים, בעיקר בגוש דן, בהם רשת ה-NGN עדיין לא נפרסה. בהתחשב בעובדה שפריסת רשת ה-NGN החלה כבר לפני שלוש שנים, הרי שקצב ההתקדמות של "בזק" הוא איטי למדי.

2 תגובות לפוסט “בזק משדרגת את קצב ה-Upload”

  1. Senia Kalma בתאריך 25 בינואר, 2012 בשעה 14:13

    נחמד מאוד שמקבלים משהוא בחינם. נהנה מ15MB/S.

  2. עוד משהו לשם פרסום עצמי… מי באמת יושפע? בעלי חבילות 4 ו 2.5 בלבד. כל האחרים כבר יש להם 800K.

    והשאלה האמיתית היא – למה לא מעלים ל20% ב*כל* החבילות!

השארת תגובה