שאזאם לוידאו

שעת ערב מאוחרת.  אתם ישובים בסלון הבייתי.  צופים בסרט.  לפתע, מבליחה על המסך שחקנית שנראית מוכרת.  אתם מנסים להיזכר בשמה או בסרט אחר בו היא הופיעה, אך השעה המאוחרת ובקבוק הבירה עושים את שלהם.

לקבוצה קטנה של מפתחים ישראלים נמאס מהסיטואציה הזו והם החליטו לעשות מעשה – הם פיתחו את VideoSurf. מדובר באפליקציה קטנה, שרצה על הטלפון הסלולרי, שתוך שניות פותרת את הבעיה.

כל מה שנדרש הוא לצלם, באמצעות האפליקציה, קטע קצר של 5 שניות מהסרט או תוכנית הטלוויזיה.  האפליקציה משדרת חתימה דיגיטלית של הקטע שצולם לשרתים של VideoSurf.

המתנה ממש קצרה ובפניך מוצגים כל הפרטים – שם סרט, שמו של השחקן הראשי, שמות כל שחקני המשנה וקישורים לסרטים נוספים הקשורים אליהם.  Video Surf דומה ל-Shazam שמפנחת באופן דומה קטעי מוזיקה.

מאחורי הקלעים דוגמת VideoSurf בחוות השרתים שלה אלפי שעות של תוכניות וסדרות טלווזיה, סרטים, משדרי ספורט ותרבות ויוצרת חתימות דיגיטליות שלהן.  חתימת הקטע שצולם על ידכם מושוות לחתימות אלה ואם נמצאת התאמה, מוצגים כל הפרטים שצוינו.

אם אתם רצים להוריד את VideoSurf לטלפון שלכם, צר לי לאכזב אותכם.  החבר'ה הישראלים, שהתמקמו בעמק הסיליקון, חתמו הסכם בלעדיות כלשהו עם חברת הסלולר האמריקאית Verizon, שתתקין מראש את האפליקציה על הטלפונים שלה.

בינתיים תצטרכו להסתפק בסרטון הוידאו שהכינה VideoSurf המדגים את האפליקציה.

השארת תגובה