נתב חדש בתקן AC משווק בישראל

dir-825-acאל הרשימה המצומצמת של נתבים התומכים בתקן 802.11ac וזמינים לרכישה באופן סדיר בישראל, הצטרף בימים האחרונים חבר חדש, הפעם של חברת D-Link.

ה-DIR-825/ac הוא נתב אלחוטי דואלי המקוטלג כ-AC1200 – כלומר הוא תומך במהירות של 300Mbps בתדר 2.4Ghz ו-866Mbps בתדר 5Ghz.  לנתב יש שתי אנטנות חיצוניות ובכל אחד מהתדרים הוא תומך ב-MIMO כפול.

לנתב 4 יציאות LAN התומכות במהירות של 1Gbps וגם כניסת ה-WAN תומכת במהירות זו.  בנוסף, הנתב כולל כניסת USB 2.0 לחיבור התקני אכסון חיצוניים, מדפסת או מודם סלולרי (3G או LTE) הנכנס לפעולה אם חיבור ה-WAN מפסיק לפעול (Fail Over).  את רשימת המודמים הנתמכים ניתן למצוא בעמוד הרביעי כאן.

לנתב יש מפסק ON/OFF, לחצן RESET וכפתור לכיבוי והדלקת הממשק האלחוטי (WiFi) שלו ובנוסף הוא תומך בכל החייגנים המקובלים בישראל (כולל L2TP של רשת הכבלים).

DIR825ac-BACKתוכנת ההפעלה של הנתב (firmware) כוללת תמיכה מובנית ב-IPv6, בשירות הזרמת מידע בתקן DLNA ובקליינט Torrent מובנה המאפשר להוריד קבצים ישירות אל התקן המחובר אל כניסת ה-USB, ללא מעורבות של מחשב.

הזמינות של הנתב היא מיידית וניתן למצוא אותו במגוון רחב של חנויות בפחות מ-400 שקל.  דף מידע הכולל את כל תכונות הנתב ורשימת המודמים הסלולריים הנתמכים על ידו ניתן למצוא כאן.

הערה: לחברת D-Link יש נתב המשווק תחת השם DIR-825 (כלומר ללא הסיומת ac).  זהו נתב ותיק בצבע לבן שאינו דומה בתכונותיו לנתב זה ויש להיזהר ולא לבלבל בינהם.

תגובה אחת לפוסט “נתב חדש בתקן AC משווק בישראל”

  1. חשוב לציין שהוא לא תומך בקושחת צד ג'

השארת תגובה