מוצרים חדשים של D-LINK בישראל

DIR-651בשבועות האחרונים הכריזה חברת D-LINK על זמינותם של 3 מוצרים חדשים בישראל.

ה-DIR-651 הוא נתב אלחוטי בתקן N המוצע במחיר אטרקטיבי של כ-250 שקל. הנתב כולל 4 כניסות LAN וכניסת WAN התומכות במהירות של 1G והוא בעל 2 אנטנות חיצוניות.

התכונה המענינת של הנתב היא מנוע ה-QOS שלו המאפשר לקבוע 10 חוקי עדיפות שונים בערוץ העולה (הקישור מוביל לאמולטור של הנתב).

ל-DIR-651 אין אמנם כניסת USB לשיתוף התקני זכרון או מדפסות, ממשק האלחוט שלו אינו דואלי והוא אינו תומך בקושחות צד שלישי, אבל המחיר הנמוך שלו הופך אותו למעניין מאוד.

ה-DAP-1320 הוא ריפיטר אלחוטי זעיר (repeater) המתחבר ישירות אל שקע החשמל.  הריפיטר הזה תומך בתקן N וכולל שתי אנטנות פנימיות.

DAP-1320ניתן לשדך אותו לנתב "הראשי" באמצעות כפתור ה-WPS המצוי בצידו השמאלי או באמצעות מנגנון התפריטים.

יש לציין של-DAP-1320 אין כניסת LAN כך שהוא אינו יכול לשמש כנקודת גישה המתחברת בכבל רשת לנתב האלחוטי.  עלותו של ה-DAP-1320 היא כ-220 שקל.

המוצר השלישי הוא נתב סלולרי 3G המכונה DIR-457U.  נתב זה מאפשר למספר מחשבים לקבל גישה לרשת האינטרנט בכל מקום בו יש קליטה של רשת סלולרית מדור 3G.

על מנת לספק את הגישה לרשת האינטרנט יש להתקין בנתב SIM ולבצע הגדרה פשוטה של חייגן.  בנוסף, ניתן להתקין בנתב כרטיס mini-SD בנפח של עד 32GB ולשתף את תוכנו בין המחשבים ברשת.

כיוון שהמהירות הסלולרית המקסימאלית הנתמכת על ידי הנתב היא 7.2Mbps הרי שמבחינת WiFi הוא תומך בתקן G בלבד.  כמו כן תומך הנתב בכל שיטות ההצפנה המקובלות, כולל WPA2, ובהפניית פורטים במגוון דרכים.

DIR-457Uעל מנת לאפשר ניידות, ה-DIR-457U כולל סוללה נטענת המספיקה לכ-4 שעות עבודה רצופות.  טעינת הסוללה מתבצעת באמצעות פורט Micro-USB המצוי בצד האחורי של הנתב.

בחזית הנתב ישנו מפסק המאפשר לשנות את תפקודו של ה-DIR-457U מנתב למודם סלולרי (netkey).  במקרה זה הופכת כניסת ה-micro-USB לאמצעי שדרכו מחברים אותו אל המחשב, כאשר ה-DRIVER נמצא על המודם עצמו ומותקן באופן אוטומטי.

עלותו של ה-DIR-457U היא כ-650 שקל והוא מגיע עם מטען, כבל USB ונרתיק נשיאה.

השארת תגובה