סלקום עולה והוט ו-YES בבעיה

במסגרת אירוע שנערך היום, הכריזה חברת סלקום על שלוש הרחבות משמעותיות לשירות ה-"סלקוםTV" שלה.

שירות זה, שנכון להיום יש לו למעלה מ-150,000 לקוחות, הפך מאז הכרזתו לאיום העיקרי על הוט ו-YES ובכל רבעון גורם ללקוחות נוספים לנטוש אותן.

החידוש הראשון אותו הציגה החברה מכונה "סלקוםTV ל-סמארט TV" ובמסגרתו, כל טלוויזיה חכמה תוכל להציג את מלוא התכנים המוצעים על ידי החברה ובכלל זה את ספרית הסרטים והסדרות מבית HBO, עימה חתמה החברה על הסכם שיתוף פעולה.  באופן זה, בעלי טלוויזיות חכמות של סמסונג, LG, סוני, פיליפס וכד' , יוכלו להינות משירותי סלקוםTV מבלי צורך בממיר יעודי ובשירות התקנה.

על מנת לאפשר לבעלי טלוויזיות מסוג זה לבצע הקלטות, הכריזה סלקום על שירות הקלטות בענן (Cloud PVR) שבאמצעותו ניתן יהיה לשמור תוכניות מוקלטות לצפיה עתידית.  התוכן המוקלט יהיה זמין ללקחות סלקוםTV בעד 5 מכשירים שונים -בו זמנית – והצפיה בו לא תוגבל רק לטלוויזיה ממנה בוצעה ההקלטה.  לדברי סלקום ניתן יהיה לבצע הקלטה לענן במקביל לצפיה.

החידוש השני הוא תחילת השיווק של אפליקצית סלקוםTV יעודית המותאמת לכל קופסת אנדרואיד המריצה את Android TV.  באמצעות האפליקציה יוכלו בעלי קופסאות אנדרואיד, שהפכו נפוצות מאוד בישראל (בעיקר לצורך שימוש באפליקצית KODI), להפוך ללקוחות סלקוםTV – שוב ללא צורך בהתקנות מסובכות ושירות של טכנאי.

במסגרת זו תציע החברה ללקוחות מעוניינים שאין ברשותם קופסת אנדרואיד, את ה-Mi Box של חברת שיאומי.  ה-Mi Box הוא סטרימר שפותח על ידי חברת שיאומי והוא יהווה תחליף לממיר הסטנדרטי אותו סיפקה סלקום ללקוחות שלה עד היום.  ה-Mi Box יסופק ללא תוספת מחיר למנוי הסלקוםTV שימשיך להיות 99 שקלים כשלקוח שיבחר לקבל גם שירותי אינטרנט וטלפוניה ישלם 149 שקלים (כל המחירים לחודש ולשנה ראשונה).

החידוש השלישי הוא הכרזה על חבילת קוואטרו הכוללת 3 קווי סלולר עם נפח גלישה 10G, שירות סלקוםTV לעד 5 מכשירים (כולל Mi Box), חבילת אינטרנט במהירות 40M (תשתית וספק) ושיחות טלפון ללא הגבלה – כל זאת במחיר של 249 שקל לחודש.  המשמעות היא שכל לקוח סלולר בחבילה זו – כאמור עם חבילת גלישה של 10G – מתומחר בעלות סבירה של כ-33 שקל.

ההכרזה של סלקום, ובמיוחד חבילת הקוואטרו, משאירה את הוט ו-YES ללא מענה אמיתי – מה שככל הנראה יגביר את הנטישה מהן ויגביר מאוד את התחרות בתחום זה.

תגובה אחת לפוסט “סלקום עולה והוט ו-YES בבעיה”

  1. יובל בתאריך 20 במאי, 2017 בשעה 11:04

    מרגיש כמו תוכן שיווקי.

השארת תגובה