עוברים ל-200M

200M בהוטבשבוע שעבר התקשרתי למוקד את השירות של חברת "הוט" על מנת לשדרג את מהירות החיבור שלי ל-200M ועל מנת לבצע שינמוך לאחד הממירים שבו לא נדרש יותר רכיב הקלטה.

על מנת שלא להמתין יותר מדי על הקו, נצלתי את האופציה להשאיר מספר טלפון ואכן תוך פחות משעה חזרה אלי נציגה חביבה מאוד.

אחרי שהסברתי לנציגה מה אני מבקש, היא תוך פחות מ-5 דקות ביצעה את כל השינויים במערכות של הוט ובסיום שאלה אותי אם אני חושב שאוכל לנתק את הציוד הישן ולחבר את החדש באופן עצמאי.

היא הסבירה לי שאם אבחר "בשירות עצמי", שעלותו 30 שקל, אחסוך ביקור של טכנאי שיבצע את ההתקנה תמורת 200 שקל.  אני כמובן בחרתי בשירות עצמי ותאמנו שליח להיום בבוקר.

השליח הגיע בזמן (לאחר שוידא טלפונית שאני בבית) לקח את ה-HOTBOX הישן ונתן לי תמורתו HOTBOX 2 חדש ובנוסף הוא גם פירק את "רכיב ההקלטה" (סה"כ דיסק קשיח) מהממיר הקיים.  במקביל הוא גם ביצע שיחת טלפון קצרה עם מוקד הטכנאים ששיפעל את ה-HOTBOX 2.

אחרי השיפעול הדלקנו את ה-HOTBOX החדש ותוך פחות מ-5 דקות הוא הסתנכרן והתחבר במהירות 200M.  כל הביקור של הטכנאי ארך פחות מרבע שעה והכל פועל כמו שצריך.  תמונת המסך משמאל מדגימה את המהירות החדשה המתקבלת מבלי שאפילו הייתי צריך לבצע שיחה אחת ל-HOTNET.

7 תגובות לפוסט “עוברים ל-200M”

  1. שלומי בתאריך 2 בספטמבר, 2014 בשעה 15:48

    כתבה "תמימה" על Hot כשברקע פרסומת של Hot. מסריח!

  2. שלומי – מקריאת התגובה שלך אני מתרשם שאינך מכיר את האתר ואת האוביקטיביות הקפדנית שאני נוקט בו. כל הביקורות וההתרשמויות שאני מפרסם מתעדות את המציאות כפי שהיא ואני לא מיפה או מעגל פינות. אני לא מקבל מאף חברה תמיכה או מימון וכל הסקירות שלי נקיות מהשפעות מסחריות. לגבי הפרסומות – הן "נדחפות" באופן אוטומטי על ידי מערכת ה-Adesense של גוגל ואין לי שליטה על תוכנן. הדולרים הבודדים שפרסומות אלה מכניסות נועדו לכסות את עלות המתחם (ה-domain), האכסון והציוד שאני רוכש לצורך ביצוע הסקירות.

  3. נשים בצד את הטענות לפרסומת "סמויה"… קצת עצוב שאתה מקבל רק 2.5% העלאה.

    ועוד לגבי הוט- בוא נדבר בעוד כמה חודשים כשתתחיל לקבל חיובים נוספים שלא ביקשת

  4. גיל – אין כאן שום פרסומת סמויה ובהקשר הזה אתה יכול לקרוא את התגובה הקודמת שלי. מטרת השדרוג היא לבדוק כיצד מתפקדים נתבים במהירויות download גבוהות. אני מסכים איתך שקצב ה-upload שספקי התשתית מספקים. כידוע, זה נובע מכך שיש בארץ בסה"כ שני ספקי תשתית המקיימים דואופול קשיח. לגבי חיובים נוספים – בשנתיים וחצי שאני לקוח שלהם לא היתה בעיה כזו.

  5. יונתן בתאריך 3 בספטמבר, 2014 בשעה 14:19

    החלק ההזוי בכל הסיפור פה הוא –
    ששירות עצמי עלה לך 30 ש"ח – ועוד הרגשת טוב שחסכת 170 ש"ח

  6. יונתן – 30 השקלים לא היו עבור השירות העצמי אלא עבור השליחות שמביאה עד הבית את ה-HOTBOX החדש. בפועל השליח שהביא את הציוד הוא גם סוג של טכנאי שדואג שהציוד ישופעל מול המוקד של הוט.

  7. אם רק היו מציעים לי עוד כמה מגה-ביטים בהעלאה הייתי מסתפק ב-30 עבור ההורדה (וגם בפחות). פשוט בדיחה מה שהולך בישראל עם מהירות ההעלאה.
    ידוע לך במקרה על התקדמות במיזם הסיבים או בכל מיזם אחר שמתיימר לספק פתרון לבעיה?

השארת תגובה