נפתחת תערוכת CES 2019

בלאס וגאס, תיפתח מחר תערוכת CES 2019 שהיא הכינוס הגדול ביותר בעולם לאלקטרוניקה בידורית, מחשבים והמוצרים והאביזרים הקשורים בנושא.

לאירוע, שימשך 4 ימים, צפויים להגיע כ-180,000 מבקרים, מכל העולם, שימלאו עד תום את כל האולמות הדחוסים של מרכז הקונגרסים הענק ואת עשרות בתי המלון בעיר.

במסגרת התערוכה, קרוב ל-4,500 חברות יציגו, בכ-30 מתחמים שונים, את המוצרים החדשים והעדכניים ביותר שלהן ויקיימו הרצאות, כנסים ומסיבות.

חלק מהמתחמים יתמקדו בטכנולוגיות חדשניות כמו אינטלגנציה מלאכותית (AI) המשולבת במוצרים בייתים שונים, רובוטיקה מתקדמת, מכוניות אוטונומיות וחשמליות וסלולר בדור ה-5 (דור 5G); וחלק במוצרים מסורתיים כמו טלוויזיות, מצלמות ומחשבים.

את התערוכה יסקרו כ-6,500 עיתונאים, שבמסגרת אירועים יעודיים, יוכלו לקבל הצצה מעמיקה ואינטימית יותר עם הטכנולוגיות והפיתוחים החדשים של החברות השונות.

במקביל לתערוכה תתקיימנה סדרה ארוכה של הרצאות מליאה בהן ינאמו, בין השאר, המנכ"לים של כמה מהחברות המובילות בעולם כמו LG, וריזון, IBM ו-AMD.

בשנים האחרונות, מספר הנתבים ומוצרי התקשורת הביתיים החדשים המוצגים ב-CES, הולך ויורד ונראה שקצב ההתפתחות של התחום מאט.  הסיבה העיקרית לכך טמונה בעובדה שההתקדמות בפיתוח סטנדרטים חדשים אינה מהירה מספיק ובמידה מסויימת נראה שהיכולת לפתח קישוריות אלחוטית מהירה יותר, מיצתה את עצמה.

יחד עם זאת, צפוי שנראה בתערוכה עוד מוצרי MESH חדשים ובמקביל, נתבים התומכים בגרסאות הטיוטה של תקן AX.  ככל שיוצגו מוצרים כאלה, אני אפרסם עליהם מידע בפוסטים הבאים.

השארת תגובה