חדשות Linksys ב-CES 2018

על דלותה של CES 2018 בתחום התקשורת הבייתית כבר עמדתי בפוסט הקודם שפורסם אתמול, אבל פטור בלא כלום – אי אפשר ולפיכך בפוסטים הקרובים אסקור את מעט הנתבים החדשים שהוכרזו במהלכה.

חברת Linksys הכריזה על גרסא נחותה יותר של מערכת ה-MESH שלה שבה, לעומת המערכת שהוכרזה בשנה שעברה, יש רק ערוץ אחד בתדר 5Ghz התומך במהירות 1300Mbps.

פרט לכך, ה-Velop החדש זהה בכל תכונותיו למוצר הקודם, ולמרות ש-Linksys לא הודיעה על מחירו, אני מניח שהוא יהיה זול יותר ויאפשר כניסה נוחה יותר למשתמשים הרגישים למחיר.  (המחיר של יחידת Velop "ישנה" בארץ עומד על סביב 1,100 שקל, כלומר מערכת של 3 יחידות תעלה יותר מ-3,000 שקל…).

המוצר יהיה זמין ברבעון השני של 2018 ויהיה ניתן לרכוש אותו בכיחידה בודדת, זוג או שלישיה.  על פי Linksys ניתן יהיה לשלב יחידות של שני מוצרי ה-Velop – ישנים וחדשים – באותה רשת.  בנוסף הבטיחה Linksys מספר עדכוני קושחה – לשני המוצרים – שישפרו את התכונות של המוצרים ואף יוסיפו להם תכונות חדשות שאינן קיימות היום.

במקביל, הכריזה Linksys על שדרוג קושחה של הנתב WRT32X (שהוצג בשנה שעברה) באופן שהוא יזהה, באופן אוטומטי, כרטיסי רשת של חברת Killer Networking ויתעדף תעבורה של אפליקציות משחקים העוברים דרכו.

יחד עם העדכון וכהשלמה להתמקדות בקהילת השחקנים, הכריזה החברה על גרסא מיוחדת של הנתב, שתכונה WRT32XB, המתעדפת את התעבורה של קופסאות Xbox.  נתב זה יעלה $300 והוא יהיה זמין כבר בחודש הבא.

2 תגובות לפוסט “חדשות Linksys ב-CES 2018”

  1. […] זרקור על רשתות ביתיות, חיבור לאינטרנט, תקשורת סלולרית, חומרה, תוכנה וכל מה שבינהם « חדשות Linksys ב-CES 2018 […]

  2. […] מבחינת התכונות העיקריות והמבנה החיצוני, ה-MR8300 זהה לחלוטין לנתב הוותיק EA8300 כך שבפועל נראה שמדובר באותו נתב פיזי עם קושחה (Firmware) משודרגת לתמיכה בטכנולוגית נתבי ה-MESH של החברה, המכונה ה-Velop. […]

השארת תגובה