פרטנר משיקה תשתית אינטרנט במהירות 1G

חברת פרטנר יוצאת משלב הבטא ומכריזה היום על השקת תשתית האינטרנט שלה, המבוססת על סיבים אופטיים, המציעה מהירות של עד 1G.

התשתית, אותה מכנה החברה Partner Fiber, כבר פרוסה היום במספר ישובים בארץ – אור יהודה, באר שבע, הוד השרון, ירושלים, כפר סבא, פתח תקווה, ראשון לציון, ראש העין, רמת גן ותל אביב.

פרטנר גם מבטיחה שעד סוף 2017 היא תתחיל לפרוס את רשת הסיבים שלה באזורים נוספים, ובין השאר בבאר יעקב, גבעתיים, גבעת שמואל, גני תקווה, הרצליה, חדרה, חולון, יבנה, נתניה ורמת השרון.

עלות החיבור לתשתית הסיבים של פרטנר, כולל תשלום לספקית (ISP), היא 100 שקל לחודש למשך שנה, שלאחריה המחיר עולה ל-210 שקל לחודש.  חברת פרטנר מציינת שבמהלך השנה היא תציג חבילות במהירויות נוספות ולאחר השנה הראשונה יוכלו הלקוחות לעבור אליהן במקום.

חשוב לציין שהמהירות של 1G מוצעת רק בעלות היורד (download) והמהירות בערוץ העולה (upload) היא 100M "בלבד".  במענה לשאלה לגבי נושא זה, מבהירה פרטנר שהגבלת קצב העלאה ל-10% מקצב ההורדה יאפיין גם את החבילות הנוספות שיוצעו על ידה.  יחד עם זאת, ובהשוואה למהירויות המוצעות על ידי בזק והוט, הרי שמדובר כאן בשדרוג משמעותי ביותר.

לרגל ההשקה הרשמית מציגה פרטנר פורטל מיוחד לרשת הסיבים אותו ניתן למצוא כאן.  הפורטל מאפשר למעוניינים בשירות, להשאיר את פרטיהם האישיים ובכלל זה את כתובת המגורים שלהם, ופרטנר מבטיחה ליצור קשר לצורך בדיקה והצטרפות.

12 תגובות לפוסט “פרטנר משיקה תשתית אינטרנט במהירות 1G”

  1. כלומר אני יחובר בסיב אופטי כמו ב- HOT ?
    רק מהר יותר ?

    במקום 5mb מקבל ב-HOT קצב העלאה יהיה 100mb ?

  2. המהירות העלאה של 100מגה הייתה ככה עוד בשלב הבטא?
    משום מה זכור לי פוסטים של אנשים שקיבלו 1000/1000מגה סימטרי בבטא של פרטנר

  3. חדשות נהדרות!

    יאללה, נקווה שיגיעו מהר מאוד לתפוצה רחבה ככל שניתן.

  4. לחי – HOT לא מחוברים בסיב אופטי אלא בכבלי קואקס. לגבי קצב ההעלאה – אכן מובטח עד 100M במקום 5M בהוט. גם אם בפועל זה יהיה קצת יותר מ-100M – זה בהחלט שיפור דרמטי.

    לנעם – פרטנר לא יספקו מהירות העלאה גבוהה כדי לא לפגוע בפרת המזומנים הנקראת "השוק העיסקי" שם הלקוחות משלמים אלפי שקלים בחודש למהירויות סימטריות.

  5. אני באנלימיטד ובהתחלה עשו מיבצע של 99 ש"ח 200 מגה סימטרי
    כיום אני משלם 123 ש"ח מחיר קבוע ל 200 מגה סימטרי
    אזי איפה פה התחרות ?
    מדוע אינם מפרסמים את המחירון של כל מהירות ?

  6. התחרות מתבטאת בזה שיש עוד ספק (רביעי במספר) שיציע מהירויות גבוהות. המחיר של פרטנר הוא למהירות 1000/100 שלפחות בערוץ היורד זה יותר ממה שאנלימיטד מציעה. כרגע אין עוד מהירויות ולכן גם אין מחירון – המחיר ל-1000/100 הוא 100 שקל לחודש.

  7. לביא, אתה בטוח לגבי עניין המהירות בערוץ היורד?
    אני די בטוח שראיתי בדיקות מהירות של לקוחות של אנלימיטד שמגיעים ל-900+ בערוץ היורד והעולה.
    מה שכן, הם שילמו מחיר יותר יקר על חיבור 1G מאשר לקוחות פרטנר(לא זוכר בדיוק כמה).
    הבעיה העיקרית עם אנלימיטד, היא מהירות הפריסה שלהם.
    אם היה להם יותר תקציב(ואם היו משתמשים בו בחוכמה ולא כמו לפני כן שבזבזו הכל מהר מדי), אני מאמין
    שהיום הייתה להם תשתית בעוד כמה אזורים וכמות לקוחות גדולה יותר.

  8. למיטב זכרוני, אנלימיטד הציעה בעבר מהירות של 1000/1000 אבל לא עוד. אני זוכר שקראתי שהיום המקסימום אצלה זה 200/200 כי ה-ISP שעובדים איתה לא יכולים לספק מהירות גבוהה יותר.

  9. לביא, האם עדיין יש פריסה אקטיבית של Unlimited במקומות חדשים בארץ?

  10. יש, אבל היא מאוד מצומצמת ואיטית – היא מתמקדת בהרחבת האזורים הקיימים ולא בפריסה של איזורים חדשים. האצה של הפריסה תהיה רק כשיוזרם כסף חדש לחברה וזה יקרה רק אם יכנס שותף חדש.

  11. We offer the service of Linksys Smart WiFi. If you’re searching for setting up a secure and fast wireless network in your residential or commercial place, then the Linksys WiFi is an ideal solution. It is incredibly simple-to-setup and easy-to-use. However, some of the initial configuration steps are required to make a wireless network up and to run it smoothly. Contact us to know more in this regard.

  12. We can assist you find the right Linksyssmartwifi details, so if you're having trouble configuring your router, then it's because you haven’t changed the settings at the router’s web interface. For that, you would like correct login details, which you'll find after getting to our website or call us at our toll-free Linksys router support number.

השארת תגובה