הכל כלול גם בחו"ל

מיכאל גולן_צילום אסף רביבו  (1) הרבה מאוד ישראלים, שבעקבות מבצע "צוק איתן" לא יכלו לצאת לחופשה בחודשי הקיץ, ינצלו את תקופת החגים המתקרבת לנסיעה לחו"ל.

נוסעים אלה ירצו לקחת את הסלולרי שלהם לחו"ל, לשוחח, לסמס ולגלוש ללא חשבון, אבל ביודעם את העלויות הכרוכות בכך ינסו למצוא פתרונות זולים ואטרקטיביים.

לעזרתם מגיעה היום חברת גולן טלקום ומכריזה על הרחבת גבולות הכיסוי של חבילת "הכל כלול" באופן שהיא מקיפה עוד 16 מדינות ברחבי העולם.

במסגרת החבילה, שעלותה 99 שקלים לחודש, יכול הלקוח של גולן טלקום לקבל ולהוציא שיחות טלפון ו-SMS ללא הגבלה ונפח הגלישה הכלול בחבילה, בהיקף של 6GB, תקף גם במדינות אלה.

הרחבה זו כוללת כבר היום באנגליה, צרפת, ספרד וטורקיה ובזמן הקרוב יתווספו הולנד, גרמניה, רומניה, הונגריה, צ'כיה, פורטוגל, איטליה, מלטה, ניו זילנד, דרום אפריקה, אירלנד ויוון.  בשלב זה התוכנית אינה זמינה באתרים פופולריים כמו צפון אמריקה, תאילנד ורוסיה וגם לא ברור אם ומתי היא תכלול מדינות אלה.  כמו כן, התוכנית מוגבלת לתקופת שהייה מקסימאלית של 45 יום בשנה קלנדרית בכל המדינות גם יחד.

לקוחות של גולן טלקום המנויים באחת מהחבילות האחרות שהחברה מציע יכולים לעבור, באופן מיידי, לתוכנית "הכל כלול" ב-99 שקל, זאת מבלי לשלם דמי מעבר.  מצד שני, על מנת לשנמך את תוכנית התעריפים מ-"הכל כלול" ב-99 שקל לאחת מתוכניות המחירים או המבצעים האחרים, יצטרך הלקוח לשלם דמי מעבר חד פעמיים של 49 שקלים.  את כל המעברים הללו ניתן לבצע דרך אתר האינטרנט של גולן טלקום.

cellular-HULלמרות האותיות הקטנות, מדובר במהלך פורץ דרך שבאמצעותו משנה גולן טלקום, פעם נוספת, את כללי המשחק בשוק הסלולרי ומאתגרת את החברות הוותיקות המציעות כיום חבילות חו"ל בעלות של מאות שקלים (גלובס, 20/8/2014).

חברות אלה – סלקום, פאלפון ופרטנר – יצטרכו למצוא מענה לצעד זה ובסופו של דבר צפוי שמחירי השימוש בסלולר בחו"ל ירדו אצל כולן.  במקביל לכך, הצורך בפתרונות עקומים כמו רכישת כרטיסי SIM מקומיים או כרטיסי SIM בין לאומיים ילך ויעלם.

הצעד של גולן טלקום מוכיח שכניסה של שחקנים חדשים לשוק מונופוליסטי היא המפתח להקטנת עלויות ויש לברך את גולן טלקום והמנכ"ל הנמרץ שלה, מיכאל גולן, על האומץ והיוזמה שהם נוקטים.  עד היום, למעלה מחצי מיליון ישראלים הצטרפו כלקוחות לגולן טלקום ונראה שהמהלך הזה יגדיל מספר זה באופן משמעותי.

השארת תגובה