ועכשיו Office לאנדרואיד

Office_Mobile_Androidקצת יותר מחודש עבר מאז ששוחררה גירסת ה-mobile של חבילת Office לסביבת iPhone, והיום מציגה מיקרוסופט גירסא דומה גם לטלפונים המבוססים על Android.

גירסאות ה-mobile של Office קושרות את המשתמש לגרסת הענן של Office, המכונה "Office 365", ומשתמש המעוניין להשתמש בגרסאות הניידות של Word,‏ Excel ו-PowerPoint צריך להיות מנוי על ענן זה.

העלות החודשית של המנוי היא 38 שקל (מנוי שנתי בתשלום מראש עולה 380 שקל) והוא מאפשר להתקין את ה-Office Mobile על עד חמישה מכשירי iPhone או טלפוני Android.  מי שלא היה מנוי על Office 365 בעבר, יכול לקבל חודש להתנסות חינם.

ה-Office Mobile עבור Android מושק היום (31/7/2013) בארצות הברית  וכבר עתה ניתן להוריד אותו מחנות ה-Play של גוגל.  התכנית של מיקרוסופט היא להפוך אותו לזמין במדינות ושפות נוספות "בשבועות הקרובים".

ה-Office Mobile עבור iOS ו-Android מאפשר לערוך ולצפות ויצירה במסמכי Word,‏ Excel ו-Powerpoint. זה המקום להזכיר שגרסת OneNote, עבור מכשירי Android, זמינה בחנות ה-Play בחינם כבר למעלה משנה וחצי.

מיקרוסופט מדגישה שהגרסאות הניידות של Office לסביבות iPhone ו-Android מתאימות, בשלב זה, רק לטלפונים סלולריים בעלי מסך קטן.

עדיין לא ברור אם מיקרוסופט תשחרר גרסאות ניידות של Office  גם לטאבלטים המבוססים על iOS ו-Android אך בהחלט יתכן שהכשלון של החברה עם סביבת Windows RT יאיץ מהלך זה.

תגובה אחת לפוסט “ועכשיו Office לאנדרואיד”

  1. […] ועכשיו Office לאנדרואיד […]

השארת תגובה