אוזניות BlueTooth לא חייבות להיות משעממות

אוזניות BlueTooth הן כמעט מצרך חובה לכל מי שמשתמש בטלפון סלולרי.  היתרונות שלה ברורים – היא פוטרת את המשתמש מחוטים וכבלים מעצבנים, היא מאפשרת לנהל שיחה ביידים חופשיות ולא פחות חשוב — היא מקטינה את רמת הקרינה שהמשתמש סופג מהטלפון הסלולרי שלו.  האוזניות הנמכרות היום קלות מאוד ופשוטות לתפעול, אבל יש איתם רק בעיה אחת – הן משעממות.

בעוד היצרנים שוקדים על שיפורים טכנולוגיים באוזניות ה-BlueTooth – איכות שמע, טוח קליטה, אורך חיי הסוללה וכיוב' – מעט מאוד מהם מקדישים מחשבה לעיצוב שלהן.  רוב האוזניות של היצרנים הגדולים מגיעות בצבעים כהים – שחור או אפור, לעיתים מקשטים אותם בגימורי כסף וה-led שלהן, המצביע על מצב הסוללה, הוא בדרך כלל בצבע כחול או אדום.

ישנם יצרנים, כמו JawBone שפיתחה סדרה של אוזניות איכותיות מאוד, המעוצבות בצבעים ובחומרים שונים, והפכה אותם לתכשיטים.  במיוחד ידועה סדרת ה-PRIME שלה שניתן להשיג עבורה כיסויים (face plates) במגוון רחב של צבעים.  אוזניות אלה זמינות היום בעלות של כ-$99.

חברה אחרת היא Hybra Advance Technolgy שפיתחה את ה-ORB (ראשי תיבות של Orbital Ring Bluetooth).

כפי שניתן לראות בתמונה ובלינק, זוהי טבעת קטנטנה הכוללת מסך המציג את מספר המתקשר, אשר הופכת תוך פחות משניה לאוזניה שניתן לתלות אותה על האוזן.

חברה שלישית הראויה לציון היא EarLoomz שלקחה את העיצוב של אוזניות ה-BlueTooth לכיוון אחר לגמרי.  החלק הגלוי לעין של האוזניה מתבסס על עיצוב גרפי צבעוני ומושך.

עיצוב זה כולל דמויות ידוענים, סצנות מסרטים, דגלי מדינות, ציורים ואיורים של אומנים ועוד כיד הדימיון הטובה על בעל החברה, יהודי חביב מקליפורניה בשם מיכאל שרמן.

החברה יוצרת שיתופי פעולה עם אומנים, ויחד איתם היא יוצרת סדרה קטנה של אוזניות הממוספרות כמו הדפסים של ציירים.  שרמן מקווה שברבות הימים האוזניות שלו יהפכו להיות פריטי אספנות.

אז מי אמר שאוזניות BlueTooth צריכות להיות משעממות.

השארת תגובה