ינואר, לאס ווגאס, CES 2013

CES 2013כמדי שנה, מתקיימת בלאס ווגאס בתחילת חודש ינואר, תערוכת המחשבים והאלקטרוניקה הגדולה ביותר בעולם – ה-International CES (ראשי תיבות של Consumer Electronics Show).

ה-CES נערכת במרכז הקונגרסים העצום של לאס וגאס (LVCC) ובמלונות הפאר של העיר, ובמסגרתה כ-3,000 חברות יציגו את שלל המוצרים והחידושים שלהן ותינתן למבקרים הזדמנות לחוש ולהתנסות בהם באופן ישיר.

סביב התערוכה מתקיימים אירועים נוספים ובכללם מסיבות עיתונאים והדגמות פרטיות של מוצרים.  הנהלת אירוע ה-CES מעריכה, שבמהלך 4 ימי התערוכה, יושקו השנה כ-20,000 מוצרים חדשים.

למרות ההאטה הכלכלית באירופה ובארה"ב, צפויים להגיע לתערוכת CES 2013 למעלה מ-150,000 מבקרים, מכל רחבי העולם, ובתוכם כ-5,000 עיתונאים.  התערוכה תתקיים השנה בין ה-8 ל-11 לינואר, אך אירועים ראשונים לעיתונות הכתובה והאלקטרונית יערכו כבר ב-6 וב-7 לחודש.

תערוכת CES 2013 תהיה הפעם הראשונה שבה לחברת מיקרוסופט אין נוכחות מרכזית באירוע.  בניגוד לשנים הקודמות, לחברת מיקרוסופט לא יהיה ביתן בתערוכה ובנוסף, סטיב בלמר – נשיא מיקרוסופט, שהיה באופן מסורתי הנואם המרכזי בערב פתיחת האירוע, יעדר השנה.

את מקומו יתפוס פול גי'קובס, נשיא חברת Qualcomm שהרכיבים שלה מניעים היום את מרבית הטאבלטים הנמכרים ברחבי העולם.  העברת שרביט הרצאת הפתיחה, ממיקרוסופט ל-Qualcomm, מסמלת את המהפך שעבר עולם המחשבים בשנתיים האחרונות ואת הפריחה העצומה של שוק הטאבלטים שבאה על חשבון מחשבי ה-PC.

גם השנה, כמו ב-3 השנים האחרונות, אהיה בלאס ווגאס בזמן התערוכה ואפרסם משם סיקורים והתרשמויות.

על מנת לקבל עדכונים אלה בזמן אמת אתם מוזמנים לעשות like לדף ה-Facebook של NetCHEIF או להרשם לשירות ה-RSS של הבלוג.

את הדרך ללאס ווגאס עשיתי השנה מהעיר דנוור במדינת קולורדו.  בנהיגה ישירה מדובר על מרחק של כ-1,200 ק"מ, אך אני קצת הארכתי את הדרך ובמשך 6 ימים בקרתי באתרי התיירות המפוזרים לאורך הדרך.  מי שמעוניין לקרוא את סיפור המסע, יכול לעיין בפוסטים הבאים:

השארת תגובה