סיסקו מתמקדת בתקשורת וידאו

מסיבת העיתונאים של סיסקו עסקה פחות במוצרים והתמקדה בחזון ובאסטרטגיה של החברה בתחום הרשתות הביתיות בשניים הקרובות.  בפועל, לא הוצג אף מוצר חדש והמצגת כולה עסקה בתחום הוידאו והמדיה, בהם תתמקד החברה בשנים הקרובות.  המהלך כל המצגת לא הוזכרה Linksys ( שהיא חטיבה בתוך סיסקו) או המוצרים שלה אפילו פעם אחת ונראה שהמהלך של סיסקו להטמיע את Linksys כחלק אינטגרלי מהחברה הוא בלתי הפיך.

בתחילת דבריו ציין ג'ון צי'מברס, נשיא חברת סיסקו, שכ-90% מהמידע שעובר דרך המתגים העיסקים של סיסקו, המותקנים אצל ה-ISP המובילים בעולם, הוא וידאו.  הוא צופה שהגידול בתעבורת הוידאו רק ילך ויגדל כיוון שכל מכשיר נייד היום כולל יכולת וידאו ועד שנת 2015 יהיו בעולם כ-15 מיליארד התקנים כאלה.

לדבריו, מבחינה חברתית, וידאו היא צורת התקשורת הקרובה ביותר לפגישה פנים אל פנים והשימושיות של תקשורת מבוססת וידאו לצרכים לימודיים, רפואיים ומשפחתיים רק תלך ותגבר. לפיכך מכוונת סיסקו את כל מאמציה, הן בציוד הביתי והן בציוד העיסקי לתחום זה.  האמת היא שנושא הוידאו הודגש גם אצל D-Link ו-NetGear, כך שהמיקוד של סיסקו אינו מפתיע.

סדרת מצלמות הוידאו של סיסקו — Flip — הם חלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה של סיסקו, ויכולת ה-HD המובנית ברובן היא המקור שדרכו סיסקו מקווה שתיוותר תעבורת הוידאו ברשת.

עוד טכנולוגיה שהוזכרה היא EOS המהווה תשתית חומרה המאפשרת לחברות מדיה לבנות קהילות חברתיות.  במסגרת הזו הוצגה להקת PARAMOR שהאתר שלה מבוסס על טכנולוגית ה-EOS.

השארת תגובה