הודעת פתיחה שהיא גם סוג של הצהרת כוונות

מי שמכיר את אתר NetCHEIF ואת פעילותי בפורומים ב-"תפוז" וב-HWZone בוודאי ישאל את עצמו "למה בלוג?" ו-"למה עכשיו?"

בעולם הרשתות הביתיות, החיבור לאינטרנט והחומרה והתוכנה הקשורים בהם, מתרחשים כל הזמן דברים חדשים.  עקב כך, אני חש מזה זמן שיש לי צורך בבמה קצת פחות פורמאלית מהאתר וקצת פחות עניינית מהפורומים, שתאפשר לי לעסוק בדברים אלה.

הבלוג הזה ינסה לנגוע בנושאים אלה מזוויות שונות וייתן ביטוי לדעות, מחשבות ורעיונות הקשורים בהם.  לכם הקוראים תינתן האפשרות להגיב לדברים אלה, באופן תרבותי וראוי, מתוך כוונה לייצר דו שיח.

כמו בכל בלוג, גם כאן ניתן להירשם לעדכוני RSS על ידי לחיצה על הכפתור הכתום הגדול למעלה משמאל ולקבל עדכונים ב"דחיפה".  אני מבטיח לא להציף אתכם במידע ולעדכן את הבלוג בצורה הגיונית.

הערה עיצובית המיועדת בעיקר למי שלא רואה את כפתור ה-RSS משמאל — אחרי לא מעט התלבטויות, עצבתי את הבלוג ברוחב של 1,280 פיקסלים.  לפיכך, מי שעדיין עובד עם מסך ברוחב 1,024 פיקסלים יבחין בתחתית המסך ב-Slide Bar.  הזזת ה-Slide Bar ימינה תגלה לכם את כפתור ה-RSS ואת מערכת התפריטים של הבלוג הזה.  אשמח לשמוע את דעתכם גם על החלטה עיצובית זו.

4 תגובות לפוסט “הודעת פתיחה שהיא גם סוג של הצהרת כוונות”

  1. אני על 1024. 🙂 למה לקבוע רוחב מסוים כשאין תמונות כחלק מהעיצוב? רוחב מבוסס אחוזים יפעל טוב יותר לכולם, אולי בתוספת max-width אבסולוטי.

  2. ההחלטה הרחבה נכונה וחכמה…
    אנחנו עם הפנים לעתיד.

    אני אכן זוכר אותך מפורום תפוז, בהצלחה!

  3. מהלך מבורך…

    המשך במעשיך, הם תורמים לך, ולכל השאר.

  4. אני נעזר רבות במידע שבאתר שלך ומפורום רשתות ופס רחב שאתה מנהל ב"תפוז".
    כל הכבוד על היוזמה לפתיחת הבלוג.

השארת תגובה